Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ja zeker oerhippie.! Ze beginnen nu in hun oksels witte haartjes te krijgen dus het gaat de goede kant op:cool: nu weer ff een warme periode tegemoet en gaan met die banaan! Uhhh wiet....
Zou graag ook eens proberen maar heb nog een aantal vragen
Moet nog mijn zaadjes bestellen is dit nog niet te laat ?
zaadjes die ik zou nemen : http://www.wietzaadjes.nl/shop/white...1469_1470.html
Weet niet of dit een goede keuze is ?
Of zijn er beter voor buiten kweek ?
Graag zou ik goede wietplantjes willen met beste kwaliteit en iets die ook veel wiet produceert .
hey sjonny!
die zien er goed uit!
dat word zeker een geweldig smokeje
die van mij steken een weekje in de grond maar nog geen leve te zien kan niet meer wachten :p
welk merk van voeding geef je?
keep growing man! ziet er awsome uit!
@herbaliser: in buitenkweek heb je geen vat op de groei en bloei tijd van je plant! als de dagen korter worden zullenn de planten zelf wel in bloei schieten dat is het mooie
@ruben: ik ben geen expert in buiten kweek maar ik heb zelf ook een ww buiten staan maar misschien is een autoflower soort zoals een dwarf misschien beter om te beginnen?
Hey ruben nu is het juist de beste tijd om te beginnen! White widow heb ik zelf ook maar gekruist met big budd ook bij wietzaadjes.nl of er betere zijn weet ik niet ben ook nog een beginner!
Comment