Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vroege buiten kweek
Collapse
X
-
Re: Vroege buiten kweek
Gaan ook lekker zo te zien. Aangezien ze bij jou in de grond staan, voed je ze nog bij of laat je gewoon de natuur der werk doen?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
btw.. heb zelf ook vorig jaar ook olie gemaakt van amnesia voor me moeder op de manier van wernard. Ze heeft arthrose in der nekverwel en van de medicijnen die ze had had ze te veel bijwerkingen. Ze heeft het geprobeerd alleen ze vond het te heftig. Heb nu ook een aantal medicinale soortjes staan van RQS alleen die gaan niet zo hard. Volgens mij zijn ze bevrucht door een herma die ik er tussen had staan. maarja ga het gewoon proberen. Ook hebben ze onlangs bij me pa een tumor ontdekt dus misschien kan ik met die olie ook iets voor hem betekenen.
Comment
-
Hey chillmr ik heb er nog 1 in de volle grond staan waar ik niks aan doe maar volgend jaar doe ik dat niet meer ben steeds rotte toppen aan het plukken [emoji30] dus heb 3 weken geleden in iedergeval) de blueberry uit de grond gehaald en in een pot gezet... Heb ook nog een ww X bigbudd maar die stond al in een pot. Die heb ik nog gevoed met canna terra flores, maar ben nu alleen maar water aan het geven nog... En met die olie ja het schijnt voor vele ziektes te helpen en in sommige gevallen zelfs kanker te genezen.. succes met het maken van de olie hoop dat het gaat werken voor je! Sterkte ermee !Using Tapatalk
Comment
-
Blueberry ben van plan om de white widow X bigbudd misschien wel vanavond te gaan oogsten, ben niet echt helemaal tevreden over het resultaat. Er zitten knallende toppen tussen maar ook topjes die net begonnen zijn :s maargoed het weer gaat er komende dagen ook niet beter op worden dus ach denk dat er wel nog wat van af komt. En wat de blueberry betreft, die moet nog wel even. Ben alleen benieuwd wanneer die blauw/paars word?! Iemand een idee?Using Tapatalk
Comment
Comment