Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Polm Gold (OD) onder de Hollandse zon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Polm Gold (OD) onder de Hollandse zon

De grotere kas is besteld en heeft de afmetingen van 3x2x2m dus gelukkig genoeg sta hoogte en genoeg ruimte om de 4 planten erin te knikkeren met de rest van de kruiden en groentes

Deze is het geworden en krijgen we als het goed is van het weekend binnen

Comment

mooi kasje ben aan het twijfelen om ook 1tje aan te schaffen
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ben erg blij zo meteen met die 6m2 opp. want dan kunnen we mooi de contest planten een beetje in het midden houden zodat de rest van de groentes en kruiden erom heen staan om ze een beetje te verbergen van potte kijkers buiten de tuin

Er komen 8 soorten peper planten in, 6 soorten tomaten planten, 6 soorten paprika planten en dan nog kruiden die laag/middel blijven + natuurlijk de 4 contest planten

We zijn ook al bezig geweest met de bloembakken weg te halen om de boel te veranderen zoals loop stukken alvast gelegd en omranding van de kweekbedden (7), dan kunnen we straks als we de kas binnen hebben de boel erzo overheen zetten en klaar is klara..maar dan gaan we denk ik wel eerder beginnen
        Last edited by THC Dude; 11 March 2014, 10:26.

Comment

Daar waren we weer met een update-tje

De kas was stuk bij het uitpakken dus die hebben we terug gebracht, nu is het kijken naar een andere die ook wat kleiner is want de kas nam zowat de helft van de tuin in beslag waar moeders de vrouw niet blij mee was

Maar we hebben vandaag 3 zaadjes te kiemen gelegd tussen plee papier en die gaan als ze uit zijn gekomen de tuin in met een emmer er overheen als kasje zodat de kleintjes voorlopig een dakje boven het hoofd hebben....morgen zal ik wat foto's plaatsen.

Maar we zijn begonnen

Comment

Veel succes! !
            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

volg ver op de achter grond weer mee
              Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
              laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Eyyyy gonzo leef jij ook nog ?!

Leuk dat je komt spieken kerel en we gaan er wat van proberen te maken.

1-tje is al boven en de andere 2 zijn helaas overleden dus we hebben 2 nieuwe zaadjes te kiemen gelegd gister en die zijn alle 2 al open gebarsten waarvan er eentje al een wit puntje heeft en de andere het witte puntje er net uit komt, dus die kunnen misschien van het weekend de grond in of tot ze een wortelpuntje hebben van 2cm...

Comment

Schuift stoel bij.
                  Zal zelf dit jaar o.a. wat oude Early Pearl zaden uitproberen, beetje de groetmoeder van Polm Gold toch? Leuk om te vergelijken.

Succes.

Comment

Leuk dat je komt kijken Skadril er is plek zat.
                    ------------------------------------------------------------------------
                    Dan waren we er nu eindelijk met een paar foto's van de kleintjes. Het zijn er maar 2 want 1tje had stam rot gekregen en was omver gevallen, dus van de 5 zaden die ik nu gebruikt heb zijn er 2 over gebleven dus persoonlijk vind ik de kieming niet echt denderend.....

Maar we hebben er ook genoeg aan 2

ze staan +/- 40cm van elkaar af dus hoop dat ze niet te dicht op elkaar staan straks als ze groter zijn....

Dat was het voor even en vanaf nu gaan we elke week een paar foto's plaatsen om jullie het groei proces goed te laten zien

Groetels

Comment

Tof dat ze zich boven de grond melden, succes man!!

Comment

Daar waren we weer met een update...

Heb er nog maar eentje over van de 7 die we nu gekiemd en geplant hebben en dat is de geen die het grootste was, de rest hebben vogels, katten en het vriezen om zeep geholpen Heb nu rond om de bloembak van dat spul gespoten wat katten weg houd en het werk tot nu toe dus we blijven dat eens per week om de bak heen spuiten.

Het plantje wat er staat is wel bikkelhard want die heeft nergens last van dus een echte buitenplant naar mijn idee zal mij benieuwen wat ze gaat doen. Weet uit ervaring in de tuin dat ze halverwege Mei een vette groeispurt gaat krijgen tot die tijd alleen foto's van een plantje die boven gronds niet veel doet dan licht op nemen voor haar wortels

Verder weinig te melden....

Dus groetels

Comment

Daar waren we weer....deze keer geen foto's want het plantje wat er stond is op gevreten door slakken en het enige wat er nog stond was het stammetje met 1 blaadje eraan

We hebben gelukkig nog 3 zaden over, halverwege mei krijg ik een klein kasje, daar ga ik dan de plantjes in zetten want het stikt van de slakken hiero en het katte spulletje werkt ook niet meer want overal ligt weer katten stront begraven, dan heb ik daar ook geen last meer van want dit is gewoon klootje.....

Dus half mei gaan we weer overnieuw beginnen en dan hoop ik er ook 3 over te houden.....

Comment

Klotebeesten. Vorig jaar ook bijna al mijn guerilla planten opgevreten door die krengen

Enige wat nog hielp was twee stroomdraden met een 9V batterij erover. Als de slak daar overheen kruipt komt dan sluit die het circuit en krijgt een opdonder.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

He m8!

Balen zeg, volgende keer kopertape of koperbuis rond het stammetje doen. en slakken korrel gebruiken. Zou thuis buiten voorgroeien tot ze groot en sterk genoeg zijn om de natuur in te kunnen...

Hoop op meer geluk met je laatste 3 zaden

Grtz

Comment

chips wat een pech voor je, weer wat geleerd dat dan weer wel.
                                Ik ga er ook maar wat maatregelen treffen.
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X