Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Polm Gold (OD) onder de Hollandse zon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 4x Polm Gold (OD) onder de Hollandse zon

    En om dan al die pech samen te binden, zijn de laatste 3 zaden na 3 dagen tussen plee papier gelegen te hebben nog steeds niet uit gekomen en als ik zaden van een maatje gebruik dan heb ik op de zelfde manier van ontkiemen binnen 2 dagen een plantje....Zal wel het laatste beetje van een klote batch hebben gehad aan zaden zeker, want van de 10 zijn er wel geteld 3 in totaal uitgekomen die daarna overleden zijn door slakken, katten, en weet ik veel wat nog meer......

    Dus ik heb geen zaden meer en moet ook eerlijk zeggen dat ik het helemaal gehad met Fem. zaden, want de laatste tijd is het gewoon Kut met een hoofdletter K. Zaden die niet rijp zijn of maar half rijp en een zeer slecht kieming graad heeft enz. enz.

    Sorry voor Spliff seeds dat ze een deelnemer minder hebben nu, en ik wens de rest van de mensen een goede wedstrijd verder.....

    Dus dit topic kan gesloten worden!!

    Comment


      #32
      Re: 4x Polm Gold (OD) onder de Hollandse zon

      Das mooi k#t dude.
      En zeker nu er allemaal goei weer aan komt.
      Je gaat toch wel iets anders zetten.
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



      sigpic

      Comment


        #33
        Re: 4x Polm Gold (OD) onder de Hollandse zon

        Raar hoor. Gaat altijd goed bij mij met spliff zaden, 100 % ontkiemen.

        Als ik jou was zal ik even snel een mailtje sturen naar hun, en uitleggen wat er gebeurd is, dan krijg je misschien wel nieuwe zaden!!

        Je kan ook even onder tl verlichten 1-2 weken voorgroeien en dan buiten uitplanten. Dan heb je al wat grote plantje. Natuurlijk niet langer onder het licht, want het is natuurlijk een buitenkweek.

        Jammer dat je nu geen planten meer hebt, want dan had je ook nog stekken kunnen maken van die ene plant.

        succes man, als je best doet komt het nog wel goed!! Het is nog vroeg in het seizoen, je bent nog niet te laat man!!

        Ik zie wel wat het wordt bij jou.

        laterrr
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

        Comment


          #34
          Re: 4x Polm Gold (OD) onder de Hollandse zon

          Thx voor de comments maar ik heb het helemaal gehad met Fem. zaadjes......en om eerlijk te zijn wordt er ook niets anders buiten gezet omdat ik er gewoon weg helemaal geen zin meer in heb en voor mij de lol er totaal af is.

          Er spelen ook een aantal andere dingen mee, maar daar ga ik verder niet op in....

          !!!Nogmaals....dit topic mag gesloten worden!!!

          Comment


            #35
            Re: 4x Polm Gold (OD) onder de Hollandse zon

            jammer... maarja het zij zo!

            ciao

            Comment

            Bezig...
            X