Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
heey plantos jazeker pik
apple thanks man komt goed ik beloof ik hahaha
en hipster komt goed sjef van de week begin ik t topic
heb nu 4 moroccan gold staan, daar hoop ik 1 a 2 lekkere marokkaanse chicks aan over te houden maar deze waren meer om de kweekkoorts te onderdrukken
heb nog een sweet tooth autofem van barneys farm gezaaid en een aantal adh47 x cobra autoflower van mr frank
dusss komt allemaal prima in orde latersss!!
Hee hipster, daar had je heel goed gelijk kunnen hebben maar de moroccan gold is van omni :p dus jammer maar niet voor de contest :'( hahahah groetjesss!!!
Het gaat lekker vanavond
Ze staat er mooi bij en nog steeds geen problemen, heb dr volgens mij pas 1x water gegeven ze maakt t me wel heel makkelijk :p
Meestal is potgrond vochtig genoeg om er de eerste week mee rond te komen zonder extra water te geven.
Vanaf nu begin je toch best dagelijks een kleine hoeveelheid water te geven.
De grond volledig laten droogtrekken zorgt voor zoutophopingen en bijgevolg een hogere EC.
uploadfromtaptalk1397482470076.jpg
Daar is ze weer!! Ze heeft het deze week weer wat koud maar dat vind ze niet erg, ze groeit goed door, wel wat langzaam maar het is een sterke plant. Het mag wel langzaamaan wat warmer gaan worden zodat ze kan gaan knallen
Heb er nog eentje gezaaid, zal de nieuwe dame ook gaan bijhouden vanaf de volgende update
Poep, t wordt beter weer over een paar dagen met wat hogere temperaturen .
Daar moeten we gebruik van maken !
Hoe gaan die andere plantjes trouwens... on topic zetten pik ...
Comment