Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
White Widow Autoflower in de kruidentuin
Collapse
X
-
Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin
Heey hipstert!! Valt wel mee hoor, de grote is 18 liter geloof ik en die andere 4 (moet nog een betere pot vinden)
Greetzz
edit: was die stenen pot vergeten maar die is ongeveer even groot als die grote kunststofLast edited by poepzak200; 22 April 2014, 16:25.
Comment
-
Hey,
ik ben nieuw hier op het forum.
Heb al enkele keren buiten gekweekt, maar steeds met gewone planten.
De eerste keer nu met Royal Kush Auto van Royal Seed queen,
Men vraag is wat het beste is om de autoflower te planten, in een pot of in de open grond?
Brengt hij dan meer op dan in potten of is het haast onmogelijk dit in de volle grond te planten?
Greetzzz
Comment
-
Ik zou het in een grote pot doen (15/20) liter
Maar goed hier zijn ze weer !!!! Met nieuws!!!
Als eerste, de baby is boven!! Weer een lekkere witte chickie erbij meteen in 19 liter pot. De middelste is ook wel toe aan een grotere pot, voordat ze dadelijk gaat bloeien en dan geen wortels meer maakt....
En de oudste white widow dame is in de (voor)bloei!!!! Ik hoop dat het voorbloei is want ze moet nog even goed wortelen en groeien, maar het is niet erg als het echte bloei is want heb toch genoeg staan
Groetjesss
Comment
-
Top benhierniet np
En plantos thanks pik bij jou gaat ie ook lekker succes nog
Update!!!
De grootste white widow gaat nu echt lekker!! De grotere pot doet haar goed!! Ze ziet er op de foto een beetje raar uit, omdat ik wat beestjes van dr af had geplukt.
GroetjesssLast edited by poepzak200; 27 April 2014, 18:06.
Comment
Comment