Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow Autoflower in de kruidentuin

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

Thanks sjonny en plantos!
    ik heb de update even aangepast, met een foto van de nieuwe white widow autoflower dame.
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Mooie planten!!

Comment

Daar is ze weer! Met n nieuw filmpje vandaag

Thanks zjwenker!!
        Last edited by poepzak200; 4 June 2014, 14:22.

Comment

Mmmmm suikerrr
          Heb laatst me laatste beetje green sensation gegeven van 2012, ze vind t lekker zo te zien!!! Over een weekje ga ik beginnen met pk13-14. Ik geef dr nog zo'n 5 weken.
          uploadfromtaptalk1402319333430.jpguploadfromtaptalk1402319342344.jpguploadfromtaptalk1402319382497.jpg
          Het is moeilijk om duidelijk de hoofdtop te laten zien door de schaduw van de bladeren, ik maak 's avonds wel een foto met de flits
          Last edited by poepzak200; 9 June 2014, 16:09.

Comment

ZIt een mineervlieglarf in je blad te graven, die witte kringelige lijn in je blad. Op het einde van dit tunneltje zit de larf, met een speldje wip je deze er zo uit.

Comment

Poep,

Bloei zit er in eh ! Hoeveel daagjes bloei tellen ze nu? Geef ze niet te vroeg die PK 13-14 ...wat voor merk heb je, dat verschild nogal.
              Flint geeft een goeie tip, ik heb ook die mineervlieglarven op mn bladeren. Als je ze idd volgd die lijnen dan zie je op het einde een verdikking.
              Stopte er een naald in en ja hoor, daar kwam ie te voorschijn. Er zijn hier meerdere bladeren aangetast, dus ik heb werk te verrichten.

Hippiesmiley wiet joint.gif
              The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Thanks flint!!!
                Ik wist al dat het mineervliegjes waren maar maakte me er niet zo druk om, maar deze tip had ik nog nooit gehoord!
                heb het vanmiddag geprobeerd en er zo 5 uit de bladeren gehaald! echt te simpel voor woorden maar wel effectief
                thanks man deze ga ik onthouden

en heey hip!!
                bloei gaat goed ja!! precieze dagen kan ik je niet zeggen, maar we houden het op 3 weken inmiddels wel al een beetje meer geloof ik
                pk13-14 van plagron, staat erop vanaf week 4. heb de grote dame nu 1x green sensation gegeven van plagron, die had ik nog van 2012
                gekregen toen van alien voor de contest. ze vind dit volgens mij wel heerlijk spul en aangezien green sensation niet samen kan met pk13-14
                heb ik nu eens pk13-14 om te proberen. Ik vroeg me wel af wat ik nou eigenlijk beter kon geven dus was even gaan googlen, kwam erop
                uit dat green sensation beter is maarja we zullen zien wat ik er zelf van vind
                groetjes!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de oerhippie View Post
                  Poep,

Bloei zit er in eh ! Hoeveel daagjes bloei tellen ze nu? Geef ze niet te vroeg die PK 13-14 ...wat voor merk heb je, dat verschild nogal.
                  Flint geeft een goeie tip, ik heb ook die mineervlieglarven op mn bladeren. Als je ze idd volgd die lijnen dan zie je op het einde een verdikking.
                  Stopte er een naald in en ja hoor, daar kwam ie te voorschijn. Er zijn hier meerdere bladeren aangetast, dus ik heb werk te verrichten.

Hippie[ATTACH=CONFIG]230948[/ATTACH]
                  Die verdikking ? ,
                  is dat een zwart streepje ? in het witte lijntje ? want bij mij zitten ook veel witte kronkel lijnen op mn blad

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Comment

Het is niet echt zwart eerder bruin ofzo
                    Maar je ziet het vanzelf als je er met een sleutel oid in steekt dan komt het er bijna vanzelf uit
                    Groetjes

Comment

Net 3 van die ...... leijers er uit geprikt met een naald iemand een idee hoe ik die beestjes kan voorkomen zonder me rot te zoeken naar lieveheersbeestjes ?
                      of iedere keer mn blad lek te steken?
                      Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
                      Last edited by YoungGrower98; 11 June 2014, 07:03.

Comment

Ik heb me nooit echtverdiept in mineervliegen, maar heb ze volgens mij elk jaar tot nu toe gehad en er (tot een paar dagen geleden) nooit wat aan gedaan. Is ook nooit uit de hand gelopen ofzo het bleef altijd bij een paar bladeren!

Comment

Wat een beauty!!

Leuk filmpje!
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Prachtige planten!!

Heb je al eens autoflowers getopt?
                            Wat was het resultaat?
                            Ik ben van plan mijn Northern Light auto van RQS te toppen

Northern Light Auto is zoet en geeft een prettig fysiek effect, wat aangenaam ontspannend en mentaal opwekkend is. De soort is zowel ideaal voor binnen- als buitenteelt en biedt je zeer goede oogsten.

Die low stress techniek ga ik ook eens uitproberen!
                            Autoflower kweek 2014

Belgische wietroker

Comment

thanks lucas!!
                              het ligt vooral aan hoe groot de autoflowers kunnen worden, of je ze kunt toppen of niet
                              Tot nu toe gaat het met deze goed! Ik zou het over het algemeen met autoflowers niet snel aanraden
                              maar het is zeker te doen met goed resultaat
                              LST heb ik vooral zodat de toppen/bladeren in het midden veel meer licht krijgen
                              groetjess

Comment

Mmh, bedankt!
                                Ik wil het eens testen dan kan ik het vergelijken met mijn broer.
                                Die heeft ook NL auto staan maar gaat die denk ik niet toppen!

Ja kheb hier een royal dwarf staan, die groeit enorm breed, LST is dan wel voordelig!
                                Autoflower kweek 2014

Belgische wietroker

Comment

Bezig...
                                X