Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow Autoflower in de kruidentuin

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

Update!!
    Het gaat nog altijd lekker!!
    Vandaag wat granddaddy purple stuifmeel binnengekregen van psy, thanks !!! Heb er een klein beetje van op wat onderste topjes gedaan
    uploadfromtaptalk1403017683632.jpguploadfromtaptalk1403017668985.jpguploadfromtaptalk1403017653018.jpguploadfromtaptalk1403017636207.jpguploadfromtaptalk1403017624503.jpgScreenshot_2014-06-17-17-28-22.jpgScreenshot_2014-06-16-18-51-02.jpg
    Last edited by poepzak200; 29 June 2014, 15:57.
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

potverdikkie poepzak ziet er goed uit

Comment

De opbouw van de hoofdtop zien er precies uit zoals mijn dames, een beetje vreemde look. Hoe ruiken ze?

Comment

Thanks donder!! En apple ze ruikt heeeeeerlijk! Die topopbouw is misschien wel een beetjw vreemd maar er komen nu toch flinke toppen aan !!

Comment

Lekker hoor!

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
            Using Tapatalk

Comment

Update!!

Net even een topje te vroeg geoogst waar wat spint op zat, geoogst om vast te proeven en de spint weg te halen dus
              20140623_142839.jpg20140623_142816.jpg
              ruikt heeeerlijk!!!
              heb dr inmiddels wel iets beter geknipt, maar ik knip niet AL het blad weg want het zit bomvol trichomen!
              Last edited by poepzak200; 29 June 2014, 15:57.

Comment

lekkere poezenwiet fatima houdt er wel van gr gr

mijne is nog maar net aan het bloeien
                Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

He Poep,

Lekker roken vast , hier werd t niks met de auto WW.
                  Stuifmeel erop, laat maar komen ...

Hippie .
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

heey thanks vlrs lief klein autistje van me

heeey hip komt goed!! ben ook heel erg benieuwd naar die kruisingen
                    kom je proeven?

Comment

Als je de onderkant van je blad bekijkt, (ben ik vanmiddag achter gekomen) Dan kan je kanaaltjes zien waar ook mineerlarven zijn geweest, maar die niet aan de bovenkant te zien zijn. Zo heb ik vanmiddag nog een larfje gevonden.

Gaat lekker verder! Volgende x ga ik ook wat vroeger beginnen. Succes verder nog!
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

hey chem, thanks!
                        de grootste 2 doen het prima en de toppen zien er al heerlijk uit
                        de jongste is echter een beetje een downie en het word steeds erger
                        ik laat m nog even staan, maar zaai morgen denk ik nog een bubblegum autoflower (heb er al 2 gezaaid)

Comment

hier is het te vroeg geoogste topje
                          white widow autoflower te vroeg geoogste top.jpg

Comment

Ziet er shiney uit poepzak! laat het smaken!
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Update!!

Het geoogste topje is inmiddels op.
                              Ze was best lekker, had viezer verwacht van deze voedinggevulde te vroeg geoogste top.
                              maar het effect was heel lekker deed niet echt onder aan de wiet uit de shop hier maar ik merkte wel dat ze misschien nog even mocht staan
                              ik heb echter nog een topje geoogst van de white widow, puur omdat de spint op dit topje me te veel werd en ik er daar niks aan kon doen.
                              ik verwacht dus dat ik de komende twee weken dat nog wel eens zal moeten doen, alles wat daarna over is oogst ik!
                              alleen topjes met zaden erin laat ik nog wat langer afbloeien deze zijn bestoven met granddaddy purple stuifmeel van psy
                              Vanaf nu krijgt de grootste white widow dus ook geen voeding meer, alleen water met groene thee met kersensmaak (puur voor de ph, geen dom trucje voor smaak ofzo )
                              volgende update foto, maar het verschil is moeilijk te zien zo ik verwacht pas echt super fotos te kunnen maken als de bladeren eraf zijn
                              groetjes!!

Comment

Geen uitgebreide update, ik heb vandaag knoflookwater voor de planten gemaakt tegen spint, dat geef ik morgen
                                het mongooltje leeft trouwens ook nog en groeit redelijk, ik kijk gewoon wat ervan komt
                                20140630_133804.jpg
                                Last edited by poepzak200; 1 July 2014, 01:36.

Comment

Bezig...
                                X