Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow Autoflower in de kruidentuin

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

Knoflook water tegen spint??? geloof niet dat dat gaat werken
    God was never on your side..

Comment

Heb het vorig jaar ook gedaan, alle spint weg! Zit nu op me telefoon dus beetje kut googlen, maar kijk maar eens op google, genoeg kwekers die het met succes doen
      Gewoon een bol knoflook heel fijn snijden en dan een paar uur rustif laten koken
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

He Poep,

Wat betreft dat te vroeg geoogste topje, had je enigzins iets gespoeld of helemaal niet?
        Proef je niet zo'n zure smaak dan ?
        Water met groene thee kersensmaak, wat doet dat met je ph?
        Verders geluk met die spint, schrijf ik in mn boekje die knoflook .

Laters man,

Hippie
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

heey hip!!
          had totaal niet gespoeld, en het smaakte niet zoals het hoort maar als dit het eindresultaat zou zijn was ik al tevreden
          lekker effect ook! echt typisch white widow
          die groene thee zou de ph het beste regelen volgens een topic op dit forum, de kersensmaak is gewoon toevallig omdat ik die hier had liggen
          thankss en groetjes !!!

Comment

Daar zijn we dan weer met nieuws..

het knoflookwater heeft geholpen. alle spint was weg. maar de toppen zitten wel vol spint eitjes en ander gespuis en daarom ga ik morgen oogsten.
            de onderste toppen laat ik nog zitten, die zijn zo goed als schoon en bestoven met granddaddy purple stuifmeel
            ik was van plan om de 15e te oogsten, dus ongeveer 10 dagen eerder. maar goed ben zeker tevreden

Comment

oei oei poepzak...
              maar ik vind het nogal apart dat je buiten zoon spintplaag krijgt, dat is me nog nooit zolang ik kweek buiten overkomen,
              spint haat vooral regen en alles,daarom is het bijna vrijwel nihil dat je buiten last van ze hebt.

knoflook capsules werken heel goed bella shht, kost geen drol,is niet schadelijk en spint zul je niet vinden in je planten.
              dus knoflook water zal ook wel effect geven postitief

staff

Comment

Heey staff jaa heb dr wel een beetje beschermd tegen regen vandaag de bovenste toppen geoogst hier zijn de fotos!
                uploadfromtaptalk1404578567676.jpg
                uploadfromtaptalk1404578584740.jpg
                uploadfromtaptalk1404578612225.jpg

Comment

Grappig dat dat knoflook helpt. Vraag me dan wel af waar die spint naartoe gaat. Naar de wietplant ernaast?

Lekkere topjes alvast

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

wouw wietefras had wel gedacht dat je op die hoogte toch wel al was

weet je wat ook echt helpt het blad van een tabaksplant
                    elke kweker zouw er goed aan doen om een tabaksplant te kweken, een tabaksplant ontwikkeld vanaf de wortels nicotine,die zij ophoopt in het blad.
                    des de hoger de bladeren van de plant,des te meer nicotine erin zit opgehoopt.
                    nicotine is de verdedeging van de tabaks plant om aanvallen van buiten af te doden,en zichzelf te beschermen.
                    elk zuigend insect zal het loodje leggen waaronder ook spint, leg maar eens wat bladeren van een tabaks plant bij een spintplaag,na 3dagen is 80% dood

staff

Comment

Thxs voor de tip Stafford, zal eens uitkijken naar tabakszaad.

Comment

alsjeblieft annie

gr staff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                          wouw wietefras had wel gedacht dat je op die hoogte toch wel al was
                          Bij mij werken die "Oma" middeltjes gewoon nooit. Al heb ik zelf nog nooi last van spint gehad, dus hoe middeltjes daar op werken heb ik inderdaad geen flauw idee van

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

kijk dat is het beste antwoord wat je kunt geven en overkomen
                            nooit die opstelten ettertjes hebben

gr staff

Comment

azarius verkoopt tabakszaad van seeds of the gods. Heb er nu inmiddels 5 zaadjes gepoot... Ben benieuwd Ben wel laat, maar ach een tabaksplantje voor de leuk erbij is altijd fijn.
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

die heb je voor niks bij je bestelling chemiel haha, ik heb ze ook namelijk

Comment

Bezig...
                                X