Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Heb het vorig jaar ook gedaan, alle spint weg! Zit nu op me telefoon dus beetje kut googlen, maar kijk maar eens op google, genoeg kwekers die het met succes doen
Gewoon een bol knoflook heel fijn snijden en dan een paar uur rustif laten koken
Wat betreft dat te vroeg geoogste topje, had je enigzins iets gespoeld of helemaal niet?
Proef je niet zo'n zure smaak dan ?
Water met groene thee kersensmaak, wat doet dat met je ph?
Verders geluk met die spint, schrijf ik in mn boekje die knoflook .
heey hip!!
had totaal niet gespoeld, en het smaakte niet zoals het hoort maar als dit het eindresultaat zou zijn was ik al tevreden
lekker effect ook! echt typisch white widow
die groene thee zou de ph het beste regelen volgens een topic op dit forum, de kersensmaak is gewoon toevallig omdat ik die hier had liggen
thankss en groetjes !!!
het knoflookwater heeft geholpen. alle spint was weg. maar de toppen zitten wel vol spint eitjes en ander gespuis en daarom ga ik morgen oogsten.
de onderste toppen laat ik nog zitten, die zijn zo goed als schoon en bestoven met granddaddy purple stuifmeel
ik was van plan om de 15e te oogsten, dus ongeveer 10 dagen eerder. maar goed ben zeker tevreden
oei oei poepzak...
maar ik vind het nogal apart dat je buiten zoon spintplaag krijgt, dat is me nog nooit zolang ik kweek buiten overkomen,
spint haat vooral regen en alles,daarom is het bijna vrijwel nihil dat je buiten last van ze hebt.
knoflook capsules werken heel goed bella shht, kost geen drol,is niet schadelijk en spint zul je niet vinden in je planten.
dus knoflook water zal ook wel effect geven postitief
wouw wietefras had wel gedacht dat je op die hoogte toch wel al was
weet je wat ook echt helpt het blad van een tabaksplant
elke kweker zouw er goed aan doen om een tabaksplant te kweken, een tabaksplant ontwikkeld vanaf de wortels nicotine,die zij ophoopt in het blad.
des de hoger de bladeren van de plant,des te meer nicotine erin zit opgehoopt.
nicotine is de verdedeging van de tabaks plant om aanvallen van buiten af te doden,en zichzelf te beschermen.
elk zuigend insect zal het loodje leggen waaronder ook spint, leg maar eens wat bladeren van een tabaks plant bij een spintplaag,na 3dagen is 80% dood
wouw wietefras had wel gedacht dat je op die hoogte toch wel al was
Bij mij werken die "Oma" middeltjes gewoon nooit. Al heb ik zelf nog nooi last van spint gehad, dus hoe middeltjes daar op werken heb ik inderdaad geen flauw idee van
azarius verkoopt tabakszaad van seeds of the gods. Heb er nu inmiddels 5 zaadjes gepoot... Ben benieuwd Ben wel laat, maar ach een tabaksplantje voor de leuk erbij is altijd fijn.
Comment