Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik had het in zekere zin in over buiten kweek! Het is natuurlijk buiten ook wel mogelijk, al helemaal als je geen last krijgt van rot etc. En als de natuur een beetje meewerkt.
Maar veel soortjes (vooral soorten die echt een korte levensduur hebben) zullen toch niet snel de 50gr halen buiten.
Binnen wil ik het zeker geloven hoor! Maar durf daar zonder enig ervaring weinig woorden over vuil te maken
Heb afgelopen 2 jaar steeds 3-4 Big Bang autoflowers in de tuin gehad en daar haalde ik ook altijd veel vanaf. Die werden altijd wel 1,15 hoog in 20l potten!
Afgelopen jaar rond de 120gr van 4 big bang autoflowers, was helaas ook wel veel rot bij komen kijken en daardoor zijn ze ook door een kennis wat eerder omgehaald. (was zelf op het moment op vakantie..)
Ik ben zeker niet iemand die veel negatief commentaar heeft over autoflowers en ik experimenteer er ook graag mee! Dit jaar wordt het voor mij de Auto Mazar.
ook een Sugar mango eindigde als speeltje voor de kat,
dus maar weer 2 niewe in de kiem gegooid,
dit zijn de 2 andere dames inmiddels,deze komen niet binnen en dat gaat al prima buiten voor april.
dit blijft een cheap ronde, aarde is van vorig jaar,voeding is ook van vorig jaar,
ik denk dat ik niet eens aan de groei voeding begin, en het enkel even op wortel houw,
en later bloei gelijk overstap,
de volgende ronde zal ik alles verversen weer, dan komt er een ronde auto bubbelgum.
en dan na die ronde zal ik kijken voor nog een mooi af soortje als afsluiter...
tenzij het weer mee zit en er een 4e ronde haalbaar is.
Comment