Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nou zo lekker gaat het niet,
die dutch automatic zit vol blokkades en al, volgens mij is die grond beetje rotzooi,
maar aan de andere kant,
buiten een heel klein beetje water op grond zonder voeding erin nog, begon het gezeiks,
zaadje nummer 2 kwam maar voor 50% uit dies inmiddels al weggegooid,
dan nog 2 jonkies die in de maag van de kat eindigde
en dan nu nog 2 Sugar mango ryders,
Gaan maar eens op de fotos over ,
Sugar Mango Ryder Spruit: deze is perfect.
Sugar Mango Ryder Num 2: is dit blad normaal? plantje groeit hard geen blokkades niks, geen rooie stam alles zoals het hoort: en toch dit rare blad:
Dutch automatic,nou dit is zeker de ugly show winner van 2014, wat moet ik hiermee nog?
hoop toch dat ik niet weer zoon bagger zaad krijg, heb dit nog nooit gehad,of meegemaakt.
na gister een tal uur forums en grow reporten af te kijken en te lezen van diverse forums wereldwijd.
heb ik me toch besloten om ook de black jack auto een kans te geven,
het schijnt een erg sterke autoflower te zijn die wel tegen een stootje kan,ze levert flink compacte buds en een mooi gewicht,
boven menig autoflower,
in de topics van de kwekers zag het er allemaal super uit zowel indoor als outdoor.
dus ben beniewd
soorten 2014 outdoor:
Black jack (auto)3x (sweetseeds)
Pineapple Kush 3x. (Rqs)
1freebie fast and furious
de zaden worden ontkiemd in spongepots,
na de blackjack auto,mocht het gaan...zet ik nog de Creammanderine (sweetseeds)
of cream caramell (sweetseeds)
SETUP:
Medium:50/50 mix aarde en cocos (juist ik ga terug na me oude setup)
Voeding: hypro of atami
Potten: 11liters voor de blackjack autos.
- tussen de 30 en 40liters kuipen voor de pineapple kush (deze soort word niet extreem hoog vanzichzelf)
Booster??? Geef maar eens advies wat jullie zouden aanraden !!!!
Comment