Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste buiten kweek.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn eerste buiten kweek.

Hey Metsenl,

Ja, wat wil je... een week oud en t weer slaat om. De groei wil zich dan niet van zn beste kant laten zien.
    Hier staan ze alle 15 buiten. Als je met de bloei de Flores van Canna gaat geven, geef ze dan 1st van de
    5ml/ltr. voorgeschreven dosis, 2ml/ltr..... om te kijken hoe je plantje daarop reageert.

18.43 uur; Het gaat hier aardig tekeer met windstoten en een goeie regenval ... ze staan nu in de rain-mode,
    zo strak mogelijk tegen t raam van t balkon...

Maart roert zn staart....april doet wat ie wil ...

Grtz, hippie .
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Gisteren 2 stekken northern light binnen gekregen. Vandaag in hun 20l pot gezet. De 3 dwarfs staan in de volle grond, foto volgt morgen.
      Iedereen succes met hun grow, weer zit niet echt mee..

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@ hippie ! Helaas het weer is klote, kunnen we helaas weinig aan doen. Hier in het zuiden waait het evengoed hard, heb een stokje langs de stekken gezet ben bang dat ze breken met deze wind. Plantjes staan nu onder een bankje met een zeil erover. En thanks voor de info, ik ben denk ik alleen van plan om nog bloeivoeding te geven. Succes met je grow ! grtz metsenl
      Attached Files

Comment

Ze zijn nu op 3 weken en ze zijn aan hun 3de node bezig.. Ze hebben wat stress gehad waardoor de groei vertraagd is achja, je kan niet alles hebben he. Bij de 2 stekken zitten gele punten aan de bladeren, dit komt door teveel water geven. Ik heb een leuke huisgenoot die graag de plantjes water wil geven... Verder alles loopt, weer zit redelijk mee.. Tot de volgende update !
        Attached Files

Comment

Huisgenoot onder zn kont schuppen... stoppen met water geven en de potten geheel uit laten drogen ...
          De natuur zn regenbuien kan je niet tegenhouden, daar doe je niks tegen.

Hippie .
          Attached Files
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Wordt zo goed als niks... Ze zijn reeds verdronken.

Spijtig...
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

@ oerhippie. Ze staan vanaf nu droog. En @Gamm kan ik ze net zo goed weggooien ? Ik zie amper groei ?....
              Gele punten aan het uiteinde van de bladeren ? Is dit teveel water of een te lage luchtvochtigheid ?
              Last edited by metsenl; 10 April 2014, 12:53.

Comment

Teveel water denk ik, heeft niks met lv te maken.

Greetz, xslt66x

Comment

Gezien je met autoflowers zit zullen deze binnen de kortste keren beginnen bloeien.
                  Ze stoppen dan met groeien en dan zit je werkelijk met "Royal Dwarfs
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Die twee stekken komen nog wel goed, als die tenminste nog niet bloeien.

Aarde in de potten altijd afdekken als het hard/lang regent.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@ xslt thanks voor de info. @gamm Deze doe ik morgen weg, ik krijg n.m.l. morgen 2 x bigbud x NL en 2 ak47 beide auto dus nieuwe ronde, nieuwe kansen
                      Ik zat zelf nog te denken aan royal dane regular om er nog bij te zetten. Iemand ervaring met deze seeds ?
                      @QnQ thanks voor de info, ze staan nu droog en afgedekt

Bedankt jongens en succes allen !

Comment

Denen zijn altijd leuk voor erbij. Maar de wiet die eraf komt is geen top spul. Maar hier doen we het voor de hobby. Dus ik zeg doen!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Thanks heribei !!! A dane it will be !

Comment

Ze staan in het zonnetje, weertje valt tegen... Ze groeien niet zo hard, ze hebben toch nog tot half juli om te groeien dus wie weet groot ze worden Ze staan nu 2.5 week buiten. Ze hebben een slag gekregen omdat ik ze eergisteren in hun definitieve potten heb overgepot.
                            Fijne paasdagen en hopen op goed weer
                            Ohja de auto dwarfs heb ik er 1 guerilla gezet en een de container in geflikkerd achter op de foto staat de dwarf. Is nu 4 weken oud en nog geen enkel teken van bloei is afgelopen week begonnen pas aan zijn 3de node achja wie weet haal ik er nog wel 1 grammetje rookbaar vanaf.
                            Attached Files

Comment

Hey daar! Vindt je niet dat je wat vroeg begonnen bent met de Royal Dwarf? Ik heb zelf drie zaadjes hier liggen en die gaan pas rond half mei de volle grond in. Dit wordt ook mijn eerste kweek dus ik hoop dat dat goed komt.
                              Succes met je andere dames!

Cheers

Comment

Even een kleine updat over de royal dwarf.

Veels te vroeg gezaaid, naja dat is risico nemen, het begon mij te kriebelen.
                                Sterke plant, heeft nachtvorst overleefd en is toch nog 50 cm geworden, weinig blad en weinig toppen maja wat wil je.
                                Ik heb hem moeten oogsten omdat ik meer als 5 planten in de tuin heb en hier toch regelmatig controle is wil ik dit risico niet lopen.
                                ik vind de royal dwarf wel een aanrader, vanwege de harde omstandigheden en dit plantje toch 3 x is overgepot heeft hij het goed gedaan een sterke robuuste plant.
                                De autoflower genen kwamen pas laat door vanwege de harde omstandigheden, heeft 8 weken groei gehad en is in de 3de week bloei omgehakt. Reden staat hierboven.
                                Een van mijn northernlight stekken kreeg last van schimmels en beiden zijn veels te vroeg de bloei ingegaan jammer zijn maar pakweg 35 cm. Kleine plant met overdreven HEEL veel blad. Heb 50 % bladeren weg gehaald omdat er geen licht bij het binnenste van de plant kwam. Dit doe ik aankomende zomer nietmeer. Mij gaat het beste af vanuit zaad.
                                Bij deze sluit ik dit topic omdat ik een nieuwe heb geopend, ik test voor hy-seeds de autoflowers uit. Neem gerust een kijkje in mijn ander verslag wat nu weer geregeld geupdate word.

fijne grow toegewenst,

metsenl

Comment

Bezig...
                                X