Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

    Inmiddels 5 takken met rot verwijderd van 1 van de 2 bmk's. Morgen maar wat bio heaven erbij in de hoop dat ze dat wat goed zullen doen.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    Comment


      Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

      kloten toprot..hopelijk hou je nog wat over om olie van te maken! ik vraag me af waarom je bio heaven gaat toevoegen nu je zoveel toprot hebt..stel je bent wel genoodzaakt binnen nu en 2 weken ( een deel) te oogsten vanwege aanhoudend rot dan zit je toch met een voedingsmaak aan je wietje..of valt dat mee met bio heaven?

      geinig liedje van Bert Hadders trouwens

      Kop d'r veur hold'n Grunniger!

      Comment


        Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

        De bmk's zijn nog lang niet klaar als ik nu zal oogsten zal ik helemaal niks aan de geoogste toppen hebben... Oogst niet eerder dan dat de trychomen grotendeels milky zijn. Dus ze moeten ieg nog een paar weken. Dus die bio heaven zal ze geen kwaad doen aangezien de bloemen toch nog niet bruikbaar zijn.

        Ja lachen liedje is dat he!! Vond m ook geniaal!!

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment


          Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

          Das wel mooi balen man, maar ik denk dat je moeilijk van onder de rot heen komt met het weer dat we gehad hebben. De soortjes zullen er natuurlijk ook wel een rol bij spelen. Bij mij iets te veel rot om het alleen aan de soortjes toe te schrijven. Maar ik snap wat je bedoelt, het wordt veel mooier aangekaart dan wat je uiteindelijk op je bord krijgt.
          Maar is die bio heaven dan wel nog een goed idee. Zou je niet beter spoelen, zodat je nog enigzins de voedingssmaak wegkrijgt?
          Ik had bij de Jack Herer ook vroeg rot, en tegen de tijd dat ik ze tien dagen gespoeld had, was het al te laat, helemaal verrot... De rot zag ik al bij dag 30 bloei... was toen al aan de gang...
          Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
          Jack Herer in scrog
          The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

          Comment


            Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

            Hoi Jack the Bass, wat ik al zei tegen roeg. De toppen zijn nog lang niet klaar en stellen echt nog niks voor. Hardstikke luchtig en fluffy nog. Daarom al bijzonder dat er nu al toprot ontstaat. Meestal gebeurt dat in deze fase nog echt niet. Daarom heeft oogsten ook nog geen zin. Ze moeten nog echt wel een paar week wil er bruikbare toppen vanaf halen. Gelukkig kan ik rot erg vroeg herkennen. Al is het 1 enkel blaadje die een wat bruingroenige verkleuring heeft. Hierdoor heb ik wel snel in kunnen grijpen bij mijn Fast amnesia en autowhite (zie ander topic). We gaan het zien wat er van komt. Bij de andere ieg nog geen rot te bekennen. Zal zo maar een wat foto's maken en uploaden!

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            De bmk met inmiddels verwijderd rot

            hoofdtop, wel mooie paarse kleuren maar nog lang niet klaar.

            DSC_0027.jpg DSC_0028.jpg

            Andere bmk, geen rot te zien. Gaat rustig verder. Mooier dan dit zijn ze niet geworden...

            DSC_0029.jpg DSC_0030.jpg

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            In de kas gaat alles relatief wel goed. Nog geen rot te zien. Aardige boom geworden in de volle grond met plantengier. Krijgt nu helemaal niks meer ook geen bloeivoeding. Zo groot dat ze niet compleet op de foto is te krijgen.

            bmkkas1111.jpg bmkkas11112.jpg
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

            Comment


              Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

              Bericht aangepast, iets te veel emotie
              Last edited by chemmie; 25 September 2014, 15:33.
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

              Comment


                Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                Oorspronkelijk geplaatst door chemiel050 View Post
                Straks weer foto's van de 2 bmk's op het balkon en vanuit de kas. 1 van de 2 op het balkon (het mongooltje met kromme hoofdstam) zit al vol met rot. En dat terwijl de toppen nog amper ontwikkeld zijn. Ben hier absoluut niet blij mee. Dat het niet de sterkste planten zijn viel wel te zien, maar nu al rot hoort echt niet te mogen. De bedoeling was wel dat van deze 2 planten olie gemaakt zou worden voor mijn vriendin die aan zware pds lijd. Ik ben erg beperkt met ruimte op balkon en het is dus erg belangrijk dat elke plant ook daadwerkelijk ging opbrengen. Als je een soort promoot als medicinale soort mag je minstens verwachten dat ie sterk is. Mensen die planten nemen om hun medicinale kwaliteiten zijn afhankelijk van deze plant om het leven draaglijker te maken. Vind het dus echt slecht dat mensen dan overgeleverd worden aan planten die niet kunnen doen wat je er minstens van mag verwachten....... Best telleurstellend...........
                Chemiel ja, das wel flippen en ben het geheel met je eens . Toprot daar doe je nou eenmaal niks aan. Je bent overgeleverd aan het buitenklimaat. In een tent valt dit nou eenmaal beter te controleren.
                Maar als je je zinnen erop gezet hebt en verwacht een aardig plantje dan ben je zuur. Volgende keer je balkon wat meer benutten op de 4kante meter, daar hadden we het toch over ? Wie nie waagt die wint .

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Online growshops geven je een richtlijn hoe de plant het doet, bloeitijden e.d. Maar om er zelf achter te komen moet je m zelf 1st geprobeerd hebben.
                Ik begrijp je frustraties en zou zeggen gooit t er maar uit ....gewoon ff je gal spugen, geen probleem maatje .

                Doe je pm verders, hou jullie goed eh m8...

                Hippie .
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment


                  Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                  Had me misschien wat te veel uitgelaten. Blijf bij de mening dat ik ze te zwak/instabiel vind om ze als medicinaal te verkopen. Zelfs in de volle grond was de klauw er niet uit te krijgen. Alhoewel ik eerlijk moet zeggen toen ik net thuis kwam na een paar dagen ik nog amper rot erbij heb ontdekt en de toppen toch ineens flink aangedikt zijn. 1 pheno blijft beetje fluffy, maar maakt toch veel toppen aan.. Maar het mongooltje heeft toch een aantal leuke toppen die compact beginnen te worden. Verder is de paarse kleur wel mooi. Wie weet pakt het toch nog positief uit en kan ik er toch nog wat vanaf halen. Zal me voortaan ieg niet te snel uitlaten of ieg niet met zoveel emotie. Ook scheelt het dat ze nog de enige zijn die staan, andere planten kunnen ze dus niet meer besmetten. Dus ze krijgen ieg de kans. Zal zo eens foto's uploaden, aangezien ik het ineens weer de moeite waard vind om ze te laten zien.



                  Foto's van mijn laatste 2 buitenplanten dit jaar.

                  DSC_0040.jpg DSC_0039.jpg DSC_0043.jpg


                  Alle trychomen zijn ieg milky! Dus ze kunnen om. Maar aangezien de weersvoorspelling komend weekend nog relatief positief is, laat ik ze toch nog even staan.
                  Last edited by chemmie; 25 September 2014, 17:41.
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment


                    Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                    De bmk's staan inmiddels voor het raam in mijn slaapkamer. Wil toch mijn best doen om verdere rot te voorkomen. Zodra de zon weer gaat schijnen (en dat gaat ie zeker) gaan ze weer naar buiten! Nu spoelen en over 2 weken om.
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                    Comment


                      Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                      Ze zien er goed uit hoor Chemiel, daar ga je nog een heleboel keer van genieten
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment


                        Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                        Zo lijkt het nog mee te vallen. Maar genoeg rare gebreken, waardoor het toch een beetje downies zijn. Wacht maar tot ik de hoofdstam na het oogsten van de linker op foto zet.
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                        Comment


                          Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                          het weer doet het nog steeds goed , laat maar staan tot ze kreunen
                          suc6 ermee
                          grtz
                          B2N

                          Comment


                            Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                            thx b2n, gaat goedkomen. Ze staan snachts binnen en met slecht weer binnen achter een raam aangezien ze erg gevoelig zijn voor rot. Met mooie droge dagen knal ik ze weer naar buiten. Nog 1 weekje spoelen en dan mogen ze om en gaan we binnen in de microsectie weer verder.
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment


                              Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                              Kon het niet laten de 1e top al te oogsten van de downie bmk, de rest gaat precies over een week om!
                              Moet toch zeggen, valt me niet tegen... Mooi kleurtje ieg.. Ruikt ook heerlijk zoet dit wietje.

                              DSC_0079.jpg DSC_0083.jpg
                              Last edited by chemmie; 4 October 2014, 21:26.
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                              Comment


                                Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                                Nice top al damn

                                Sent from my C2105 using Tapatalk
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X