Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

    Idd mooie top man.
    Jij gaat in de prijzen vallen dit jaar. Mooi werk man.

    Thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

      thx thugz en Gdog, had niet verwacht dat ik dit er nog van kon maken... Was echt nodig bij deze soort om die binnen te zetten met regen en pas als de mist opgetrokken was pas weer naar buiten. Zelfs mijn buurman heeft nog geholpen toen ik aan het werk was om hem naar buiten te zetten en bij regen weer naar binnen... 1 keer regen erop en je had kort erna al rot, dus die hulp was zeker nodig! Ieg tof dat het zn vruchten heeft afgeworpen. Nog 6 daagjes spoelen en om.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment


        Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

        Morgen het 1e deel maar in de schaar.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment


          Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

          leuk om te zien wat ze buiten deed , zal ik ze is binnen afbloeien !!

          veel geluk met de laatste loodjes

          groetjes
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

            Mooi K1, pas over de helft van de bloei begon ik plezier in deze strain te krijgen. Er is naar mijn mening nog wat werk aan de winkel met deze strain om hem wat vitaler en sterker te krijgen. Erg gevoelige soort, je ziet ze reageren op elke watergift en voedingsbeurt... De bladeren op een paar enkele na heb ik nooit helemaal strak gekregen... Op zijn gezondst waren het altijd alsnog de punten van de bladeren die klauwneigingen hadden. Ieg met wat inspanning en als je de mogelijkheid hebt om m binnen te zetten bij slecht weer is het nog te doen. Ben ieg blij dat ik er toch 1 denk wel 2 wekpotten mee kan vullen. Prachtig om eindelijk eens wat paars in de kast te hebben. Ik heb er nu ieg plezier in... Kwa geur valt er niks over te klagen, erg zacht zoetig luchtje. Medicinaal gezien vind ik hem niet geschikt. De meeste mensen die medicinaal beginnen te kweken lezen zich niet goed genoeg in en is vaak uit noodzaak. Daarvoor vind ik deze strain eigenlijk dus niet geschikt, aangezien die ook makkelijk te kweken moet zijn... Wie weet dat de werking dat nog goed kan maken... Alhoewel ik zoals ik al zei dat nog niet genoeg vind voor een medicinale strain. Ieg morgen is het zo ver. Vandaag de laatste dag buiten en ze hebben de laatste watergift gehad. En is het officieel eind buitenseizoen voor mij... Wel bijzonder ook om te zien als je ze vergelijkt met de Bmk's van vorig jaar, die als ik me niet vergis vale en qnq hebben gekweekt, dat er toch een groot verschil in zit. Of er ook groene pheno's tussen zitten weet ik niet, heb ze gelukkig alleen paars gehad. Moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat ik dit resultaat nog kon behalen,maar daaruit heb ik weer geleerd dat je niet te snel moet oordelen. Ben erg benieuwd wat ze onder lampen gaan doen K1, ik zit erbij als het zover is...

            Morgen nog even wat foto's van het knippen tussendoor en over ongeveer 2 weken zal ik het eindresultaat tonen. Bij deze iedereen alvast bedankt voor de reacties en de stille kijkers ook natuurlijk!!

            Tot morgen

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Nog vergeten te vermelden dat ik ze prima eerder had kunnen oogsten, 2 weken geleden waren ze allemaal al zo goed als Milky, maar aangezier nog veel nieuwe bloem aanmaak aan de gang was kon ik het niet laten er nog een bak orgatrex bij te gooien. Heb er ieg geen spijt van want ze zijn in de afgelopen 2 weken toch nog aardig wat aangedikt. Nu genoeg gelult en geinformeerd wat mijn ervaringen betreft met deze plant. Tijd om het te verwerken tot rokertje en medicijn!

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Owja en k1 wel flink gaan dieven! Heb ik niet gedaan en alleen de bovenste toppen zijn bruikbaar. De rest allemaal onrijpe fluff. Maar daar gaan we lekker assie van maken.
            Last edited by chemmie; 9 October 2014, 12:37.
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

            Comment


              Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

              Bijna alles is geoogst en ik ben mijn sd kaart kwijt van de camera.... Niet echt handig. Hoop er vandaag 1 te kunnen lenen en even wat mooie fototjes van het resultaat te kunnen posten!
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

              Comment


                Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                De 1e foto van zijtopjes van de bmk, blinds my eyes

                20141012_213259.jpg
                Last edited by chemmie; 14 October 2014, 20:16.
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                Comment


                  Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                  Ziet er lkkr uit

                  Comment


                    Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                    Nog meer foto's

                    20141012_233017.jpg Screenshot_2014-10-12-23-38-59.jpg Screenshot_2014-10-12-23-19-02.jpg Screenshot_2014-10-12-23-19-19.jpg 20141012_233136.jpg
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                    Comment


                      Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                      Nice!
                      Using Tapatalk

                      Comment


                        Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                        Thx mensen.

                        Alles aan het drogen

                        DSC_0006.jpg
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                        Comment


                          Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                          ziet er wel mooi uit , maar nu komt het he , iets te merken van munt geur ??

                          groetjes
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment


                            Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                            Ja ik ruik wel degelijk een muntachtige geur gecombineerd met een zwarte hasj lucht. De geur omschrijving van Spliff komt aardig in de buurt! Kan niet wachten tot ik hem echt kan roken.
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment


                              Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                              Komende zaterdag is alles 2 week aan het drogen geweest. Misschien laat ik het nog iets langer hangen aan gezien de droog omstandigheden erg gunstig zijn. Temperatuur is constant tussen 17 en 19 graden lopen schommelen met een lv van tussen de 60 en 70%. Ideale droogomstandigheden dus in deze tijd van het jaar, waardoor het dus relatief gezien erg langzaam gaat en ze misschien nog een aantal daagjes extra kunnen gebruiken... Hoe langzamer hoe beter heb ik geleerd dus ben er blij mee. De opbrengst van de 2 bmk's in 15 liter potten schat ik rond de 80 gram. Door de rot bij het mongooltje die tevens de meest compacte toppen gaf heb ik toch wat moeten verwijderen. Het resultaat van beide planten ligt praktisch erg dichtbijelkaar. De een iets minder compact dan de andere maar toch van beide prachtige paarse wietjes met een erg fijn en uniek aroma! Zodra alles van de takken af is en in de wekpotten zit plaats ik nog wat foto's. Verder is dit contesttopic praktisch tot zijn einde gekomen. Ondanks de moeite die nodig was vond ik het zeker waard. Spliff Seeds bedankt voor de deelname!
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                              Comment


                                Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; Bio Blue Medi Kush

                                Mooie toppen man! Genier ervan! Die geur klinkt interessant.
                                Deftig kweekje. Mooi.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X