Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mooie plantjes kerel!
Zelf heb ik ook een notherlight femi-autoflower. Dit is mijn eerste keer dat ik aan hobby.
Eind Maart heb ik haar ontkiemd en mid april de achterruin in gezet. Zij vertoond dezelfde mankementen als de jouwe maar de kleur blijft nog lekker fel. 20140506_164644.jpg
Heb jij wellis de planten geetopt, misschien in de breedte zodat hij groter wordt ?. ( had wat gelezen over het toppen om 2 grote wiet toppen te laten groeien)
wat zijn jou bevindingen voor deze plant.. Gewoon laten groeien en niet toppen ?..
Ik ben zeer beniewd naar je mening
wat zijn jou bevindingen voor deze plant.. Gewoon laten groeien en niet toppen ?..
Ik ben zeer beniewd naar je mening
Bedankt, de jouwe zien er ook goed uit. Ik laat ze gewoon hun ding doen en misschien de onnuttige bladeren verwijderen. Wist wel niet dat autoflowers zo snel beginnen bloeien, ze mogen nog een pak groter worden.
Edit: die verkreukelde bladeren gaan wel weg, niet echt last mee gehad.
hey ik heb vijf autoflower northern lights buiten staan een van de vijf heeft al volop bruine haartjes en de trichomen zijn melkachtig van kleur alleen heb ik nog geen enkel geel blad gekregen.
dit plantje heeft denk ik stress gehad om een of andere reden en is daarom verder als de andere 4. (?) maar wat ik eigenlijk wilde weten moet ik beginnen dit plantje te spoelen en over twee weken oogsten? ze staat nu ongeveer 46 dagen en ze zou 56 moeten staan(bloei) volgens de verpakking maar ik heb dus nog geen geel blad er in zitten alvast bedankt
hey ik heb vijf autoflower northern lights buiten staan een van de vijf heeft al volop bruine haartjes en de trichomen zijn melkachtig van kleur alleen heb ik nog geen enkel geel blad gekregen.
dit plantje heeft denk ik stress gehad om een of andere reden en is daarom verder als de andere 4. (?) maar wat ik eigenlijk wilde weten moet ik beginnen dit plantje te spoelen en over twee weken oogsten? ze staat nu ongeveer 46 dagen en ze zou 56 moeten staan(bloei) volgens de verpakking maar ik heb dus nog geen geel blad er in zitten alvast bedankt
Staan ze dan even ver als de mijne? Als het meerendeel van de haartjes bruin zijn oogst ik ze, denk niet dat de bladeren geel moeten zijn. Ik gok nog een 2-3 weken.
Comment