Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de Buitenkweek!!! 5 zaden onbekende soort...vandaag Early Skunk binnen!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2de Buitenkweek!!! 5 zaden onbekende soort...vandaag Early Skunk binnen!!!

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    4 weken geleden ben ik begonnen met een aantal zaden die ik gekregen heb van onbekende soort.
    heb er 5 zo in een medium gedaan waarvan er 3 zijn uitgekomen na een week.

    een paar dagen later heb ik er nog 4 ontkiemd maar nu tussen keukenpapier en dat werkte een stuk beter, ze zijn allemaal uitgekomen.
    heb de plantjes in potten gedaan met goedkope universele potgrond.

    vandaag zijn mijn 5 zaden van sensi-seeds binnen gekomen Early skunk feminised wel te verstaan dus zeker vrouwelijk!

    zal eens kijken of ik wat fotos heb!!

    Grtz Rico
    Attached Files

    #2
    Re: 2de Buitenkweek!!! 5 zaden onbekende soort...vandaag Early Skunk binnen!!!

    Mooi rood shirt heb je aan. Effe opletten dat je niet vol met je kop in beeld staat te fotograferen Rico!
    Je maakt het qua opsporing erg makkelijk zo.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: 2de Buitenkweek!!! 5 zaden onbekende soort...vandaag Early Skunk binnen!!!

      hahaha dat zal wel meevallen toch mooi rood is niet lelijk mij zullen ze niet gauw vinden

      Comment


        #4
        Re: 2de Buitenkweek!!! 5 zaden onbekende soort...vandaag Early Skunk binnen!!!

        Early Skunk is ongetwijfeld de beste buiten soort die er is! Groeit f*cking snel , wordt super sterk, dikke stam, wordt echt een monster struik, zet die early skunks dames AUB in grote dikke 70liter + potten!!

        Veel succes ermee

        Comment

        Bezig...
        X