Hoi!
Aangezien het toch wel erg lekker weer is begon het voor mij weer te kriebelen.
Na een jaar niet gekweekt te hebben en al een tijdje gestopt te zijn met wietjes leek het me een perfect moment om eens wat medicinale cannabis te gaan kweken.
Dit jaar ga ik weer voor autoflowers.
De CBD Med Gom van Grass-O-Matic & CBD Crew komt er dit jaar te staan.
Ook ga ik dit jaar semi-guerilla kweken, eerst de plantjes een week of 3 in de achtertuin voorgroeien en zodra ze richting de bloei gaan naar een mooi spotje ergens hier buiten verhuizen.
Dit doe ik vanwege de eventuele geur die hier in de buurt niet echt geliefd is.. Jammer maar helaas.
Ik ga gebruik maken van de Guerilla tabs om de plantjes van voeding te voorzien op de spot.
Vandaag de zaadjes binnen gekregen en gelijk tussen nat wc papier gedaan
We gaan er wat leuks van maken hehe
Aangezien het toch wel erg lekker weer is begon het voor mij weer te kriebelen.
Na een jaar niet gekweekt te hebben en al een tijdje gestopt te zijn met wietjes leek het me een perfect moment om eens wat medicinale cannabis te gaan kweken.
Dit jaar ga ik weer voor autoflowers.
De CBD Med Gom van Grass-O-Matic & CBD Crew komt er dit jaar te staan.
Ook ga ik dit jaar semi-guerilla kweken, eerst de plantjes een week of 3 in de achtertuin voorgroeien en zodra ze richting de bloei gaan naar een mooi spotje ergens hier buiten verhuizen.
Dit doe ik vanwege de eventuele geur die hier in de buurt niet echt geliefd is.. Jammer maar helaas.
Ik ga gebruik maken van de Guerilla tabs om de plantjes van voeding te voorzien op de spot.
Vandaag de zaadjes binnen gekregen en gelijk tussen nat wc papier gedaan
We gaan er wat leuks van maken hehe
Comment