Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nouja dan zal ik ze deze week ook eens de dosis PK13/14 geven, hopen dat de toppen nog wat compact worden, ze zijn op 2 van de 3 plantjes nog erg fluffy namelijk.
Zo, net even een macro shotje van topjes gemaakt. Zo ver ik kan zien aan de hand van deze foto zijn er enkele trichomes amber en de rest nog cloudy/clear.
Danku Stemma
Ja ik ook Christa hehe. Ik zie wel dat de onderste topjes een heeeel stuk achterlopen op de bovenste dus zal waarschijnlijk in 2 delen gaan oogsten.
De dames vertonen nogsteeds een stikstofgebrek. Ik heb de hoeveelheid voeding per liter wat verhoogd en ben ook begonnen met kleine doseringen PK13/14 bij te voegen sinds vorige week. Een plant is toch wel echt mijn favoriet, mooie structuur, mooie toppen en helemaal vol met trichomes.. en die geur hmhmhmhmhm!
Mooi hoor die auto CBD`s. Ik heb ook een drietal zaadjes besteld van die CBD med gom`s omdat ik wel benieuwd ben naar het effect. Toch een soortje waarvan je niet ergens een grammetje kunt halen om te proberen. Wanneer verwacht je +/- te gaan oogsten? Ze blijven trouwens wel mooi relatief klein. Ik hoopte al dat het geen meterplanten zouden worden omdat ze hier op het dak komen te staan.
Comment