Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ze zijn een stuk gegroeid de 2de ziet er helaas een stuk slechter uit ik heb geen idee hoe dit is gekomen het 3de zaadje is nooit meer ontkiemt binnekort begin k met de voeding, helaas heeft t de laatste dagen alleen maar geregend -_-
Helaas heeft de regen idd alles te nat gemaakt. Als de pot heel zwaar weegt is dit het geval.
De grond slaat dicht dan dicht [de wortels krijgen dan geen lucht].
Ik heb er ook last van gehad bij 1 plant. En probeer nu zoveel mogelijk te luchten.
Succes man!
Er zat waarschijnlijk teveel voeding in de aarde van je ene pot,en hoogstwaarschijnlijk is je ene plantje daarvan zo verwrongen,vergeef me als ik mis ben.
Zo ben er net achter dat de hele plant onder de bladluis zat.
meteen naar de winkel een planten spuit, groene zeep en spiritus gehaald en meteen de plant ermee bespoten.
hopelijk gaat t hierna wat beter!!
Even snel een vraagje, gisteren heeft het flink gewaaid en een van de planten is helemaal scheef gaan staan gelukkig is die nog niet geknakt!! Nu is mijn vraag of ik er aardebij kan doen tot de rand zodat ze wat steviger staan maar de aarde komt dan boven dr lob blaadjes die inmiddels als zijn afgestorven ik heb hier een foto van ( zie Bijlage) doen of niet doen?? Hier nog een foto van een royal AK automatic van rqs omdat mijn derde plantje is overleden tijdens het ontkiemen
Comment