Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal queen seeds : Royal Queen #1 x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal queen seeds : Royal Queen #1 x3

Nee hoor, ze word nog wel een kleine meter!
    Het probleem bij de royal queen is nu wel dat we ze pas eergisteren hebben ontkiemt.. veel te laat maar we gaan er nog iets van proberen maken
    Ik heb trouwens ook zelf een ak staan van 8 mei ontkiemt ik verwacht ze binnen een hele dikke maand!

Fototime:

Royal ak automatic:
    2014-06-15 18.59.25.jpg2014-06-14 13.33.23.jpg

ze is nu ongeveer 70 cm, maar groeit nog wel beetje!

bloei is er sinds een week!
    int totaal denk ik toch wel dat het paar weken langer gaat duren als op de site enzo staat!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Zjwenker View Post
    De kleinste is de autoflower royal ak deze gaat langzaam want dit is het resultaat na een week hopelijk gaat t wat sneller als ze al na 2 weken gaan bloeien
    op 2 weken zie je sowiso immens verschil

Altijd als ik terugkom van vakantie en mijn plantjes zie, ik sta paf van hoe groot ze zijn geworden!

Hoe groot zijn de special queens nu al?
    Last edited by lucasvda; 16 June 2014, 00:59.
    Autoflower kweek 2014

Belgische wietroker

Comment

De special queens zijn de 2 grote in de potten met plastic stok erlangs en de autoflower is die hele kleine maar als je gelijk hebt dat t wat langer duurt dan de site zegt dan kan t meschien nog wel kloppen, ik heb ook eccht geen idee wanneer ik die grote 2 bij moet gaan voeden

ziet er ook al mooi uit LucasvdaVerstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
      Last edited by Zjwenker; 16 June 2014, 13:57.

Comment

Hallo allemaal

even een kleine update, ik heb vandaag voor het eerst mijn plant getopt ik heb een aantal videos op youtube hiervoor gekeken dus hopelijk heb ik het goed gedaan.
        dus vanaf nu om de 7-8 dagen kan ik ze weer toppen als ik het goed heb, weet iemand of dit ook nut heeft bij een autoflower omdat deze maar zo'n korte groei fase heeft?
        ook heb ik wat slechte bladeren verwijdert zodat de plant geen energie hier meer aan verspilt.
        DSC_0316.jpg DSC_0317.jpgDSC_0319.jpgDSC_0320.jpgDSC_0321.jpgDSC_0322.jpg
        Ook heb ik wat gelezen over de stam te buigen waardoor er groei hormonen vrijkomen maar ik weet niet of dit nog kan als de plant zover in de groeifase is, als iemand dit weet??

Comment

Het toppen ziet er goed uit!
          kdenk dat het beste is dat je maar 1 keer topt anders gaat ze te veel groeiachterstand hebben... (voor je af'jes)
          Die slechte bladeren moet je niet verwijderen, plant gebruikt die voedingstoffen op uit die bladeren daarom dat ze er ook minder uit zien!
          Die vallen er vanzelf wel af!

Over de plant buigen weet ik niet dat ze groeihormonen vrijgeven
          Autoflower kweek 2014

Belgische wietroker

Comment

DSC_0005.jpgDSC_0006.jpgDSC_0007.jpgDSC_0008.jpgDSC_0009.jpgDSC_0010.jpg
            zo weer een update de grootste plant komt eindelijk boven de stok uit
            maar volgens mij beginnen ze voedingen tekorten te tonen want zoals je op de foto's kunt zien beginne de grootste bladeren van de plant al een beetje geel te worden.
            kan iemand dit bevestigen? voor de rest gaat het denk ik wel goed want ik zie ze iedere dag weer een stukje groter!!
            na het toppen is er wel nog steeds niks te zien dus ik hoop dat ik niks fouts heb gedaan oja en ik heb geen idee hoe het komt dat de foto's gedraaid staan.
            op mijn computer staan ze gewoon recht dus heb geen idee hoe dit veranderd moet worden

Comment

is idd een voedingstekortje je mag gerust wat bijgeven
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Enorme bladeren die special queen!
                Autoflower kweek 2014

Belgische wietroker

Comment

Zo weer even snel een update ik heb meteen wat voeding van plagron gehaald en deze bij iedere water beurt meegegeven maar helaad gaan de grote gele bladeren nog niet weg of kan dit langer duren dan 4-5 dagen? Na bijvoeden, heeft iemand een idee hoe dit kan? Voor de rest groeien ze nog steeds snel behalve de autoflower niet

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Comment

Blad dat echt geel is wordt niet meer groen. Het plantje 'overall' kan wel iets groener kleuren als je voeding geeft.
                    Dat gele blad onderop zal langzaam steeds geler worden en verdorren.
                    Als ze eraf vallen mag je ze verwijderen.

Paar berichtjes terug : Een plant verspilt geen energie aan bladeren. Bladeren zorgen juist voor energie.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dan word t dus effe afwachten Bedankt voor de snelle reactie

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Comment

Ja die ak groeit echt niet zo snel, bij mij leek het dat ze sneller is beginnen groeien als ze in de bloei was
                        Mijn ak werd pas dikker bebost toen hij in de bloei kwam
                        Autoflower kweek 2014

Belgische wietroker

Comment

Hallo allemaal,
                          weer een kleine update omdat niet alles goed gaat volgens mij met de autoflower.
                          het lijkt erop dat er schimmel opzit als ik het niet fout zie.
                          ook groeit deze erg langzaam, gelukkig de komend week alleen maar zon
                          ook geef ik de special queens om de 2 dagen 5ML plagron terra grow

hier wat foto's van de 2 specials queens:
                          plant123.jpg
                          DSC_0097.jpg
                          sorry dat de foto gedraaid is het lukt met niet om deze gedraaid te krijgen.

hier wat foto's van de schimmel of wat t ook is:
                          DSC_0093.jpg
                          DSC_0095.jpg
                          Attached Files

Comment

Hallo allemaal weer een update
                            De auto flower is nog steeds beschimmeld maar is wel al aan het bloeien zoals je kunt zien op de foto
                            Voor de rest groeien de 2 grote nog steeds als kool!

Comment

Hallo allemaal weer na een lange tijd een update
                              de planten doen het goed groeien alleen niet zo veel meer.
                              de autoflower staat nu een paar weken in de bloei en ziet er al goed uit zoals je kunt zien op de foto's !!!
                              heeft alleen helaas nog steeds last van een schimmel op de stam ik weet niet wat het is.
                              de 2 special queens had ik wel al verwacht dat ze nu beginnen met bloeien als ze eind september klaar horen te zijn maar hier is nog niks van te zien
                              ik heb de foto's weer proberen recht te draaien maar dit lukte weer niet -_-''

IMG_20140726_105906.jpg
                              DSC_0324.jpgDSC_0327.jpgDSC_0328.jpgDSC_0330.jpgDSC_0331.jpgIMG_20140726_105906.jpg

Comment

zo de ak 47 autoflower is bijna klaar maar er begint volgens mij schimmel op de bloemen te komen als ik het goed kan zien ik heb er wat foto's bij als iemand dit zou kunnen bevestigen?? de schimmel op de stam heb ik bestreden door het af te schrapen met een scalpel en met 3% waterstofperoxide af te bruisen hierna de wond afdichten met bijenwas, hopelijk helpt dit
                                de 2 special queen's staan allebij nog steeds niet in de bloei terwijl ze eind september klaar zouden moeten zijn dus dit is wel raar

foto's van de meeldauw:

DSC_0440.jpg DSC_0439.jpg

foto van operatie schimmel op stam:
                                DSC_0441.jpg
                                fotos van de progressie:
                                DSC_0443.jpgDSC_0444.jpgDSC_0445.jpgDSC_0446.jpg
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X