Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hemel in Aarde.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hemel in Aarde.

Korting op 420shop
    Eindelijk.. mijn eerste kweekverslag.

Ik was begonnen met drie zaden.
    Blueberry autoflower (huismerk wietzaadjes.nl)
    Super Skunk autoflower (huismerk wietzaadjes.nl)
    Lemon Juice Express (humbolt Seeds)

De blueberry en de superskunk zijn ontkiemd.
    Lemon Juice Express is helaas niet ontkiemd. Ik heb geen idee waarom niet maar ik blijf het proberen.
    Alhoewel ik denk dat het nog weinig zin heeft, tenzij iemand weet dat het na een aantal weken alsnog naar boven kan komen.
    IMG_0255.jpgIMG_0256.jpg

Ik ben van plan rond mei nog drie zaadjes te laten ontkiemen.
    Momenteel staat deze soort bovenaan in mijn lijstje.
    taison-autoflowering.jpgDeze soort is erg in trek en lijkt op Purple Kush in zowel geur als smaak: vochtig en hazy. Het zal een stone opwekken die je knock-out zal slaan en zowel lichaam als geest zal verdoven. Dit is zalig aan het einde van de dag, vlak voordat je je bed opzoekt. Het heeft de potentie om je tegen de bank te werken en pijntjes, kwaaltjes en zorgen glijden zo van je af. Zoals al eerder genoemd, heeft deze soort buitengewone medicinale kwaliteiten vanwege de pure kracht. Het is de ideale keuze voor diegenen op zoek naar pijnverlichting of hulp bij het slapen.
    Deze indica dominante hybride is goed aangepast aan zowel de buiten- als de binnenkweek. Het heeft een hoge weerstand tegen schimmels en ongedierte, wat haar perfect maakt voor diegenen die op zoek zijn naar een buitenplant in de wat warmere klimaten. Ze ontwikkelt dicht opeengepakte, diep paarse toppen bedekt met haartjes wat haar ook nog eens een verbluffende verschijning maakt. De weerstand, de eenvoudige kweek, de grote oogst en het sterke product maken haar een geweldige duizendpoot; ze heeft iets dat elke kweker zal bevallen.
    Taison Auto van VIP Seeds is geschikt voor zowel binnen-, buiten en kasteelt. De plant bereikt een hoogte van ongeveer 0,8m en de tijd voor een optimale oogst breekt aan na ongeveer 60-65 dagen. Voor je tijd en moeite kan je binnen een opbrengst verwachten van ongeveer 550g/m2 en buiten ongeveer 500-600g per plant. Taison Auto heeft een zeer hoog THC gehalte en dit betekent dat onervaren gebruikers voorzichtig moeten beginnen.

Voor de rest probeer ik nog wat andere dingen te kweken zoals; lavendel, papaver, basilicum, lotus en nog wat waarvan ik de naam ben vergeten.
    Er komen nog een aantal groentes bij en vleesetende planten wil ik er eigenlijk ook nog bij, want die zag ik als ik het goed heb bij LR2 zijn kweekverslag.
    En dat zag er in mijn ogen heel mooi uit.
    Die ga ik dan bestellen bij onszaden.nl

Ik heb totaal geen ervaring met het groene vingers gegeven, maar ik vind het leuk om alles een beetje uit te proberen.
    Hopelijk kan ik aan het einde van het seizoen mijn jaarlijks rookvermogen oogsten wat een gram per week is, hopelijk moet dat lukken en anders moet ik in de loop van de tijd iets anders verzinnen.

Een foto van de rest wat ik net vertelde:IMG_0259.jpg

Gegroet.

Re: Hemel in Aarde.

Mooi, plek genoeg in dat strookje tuin, of laat je ze in potten ?
    Succes !
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik doe ze beide in een grote speciekuip van 40 liter als ik het goed heb.
      Gewoon alle twee in dezelfde kuip.

Ze staan daar niet meer, ik heb ze gister verhuist naar een kennis.
      Ik vertrouwde het niet zo met de woningbouw, omdat ik als enige in deze omgeving in de tuin wietjes rook.
      En in vier jaar elk jaar 1x ben verhuist, wil ik nu even niet meer verhuizen. ik wil rust goddammit!

1x in de week ga ik er heen dus dat komt wel goed.

Merci! jij ook.

Comment

Het zal toch niet waar zijn?
        Volgens mij zitten ze al in de bloeifase, waarschijnlijk 1 gram van beide plantjes...
        Te vroeg begonnen en te lang in een klein potje gehouden is denk ik de oorzaak.
        Ik hoop stiekem dat iemand zegt dat ze nog niet in de bloei zijn.
        Misschien helpt om ze nog wat voeding te geven?
        Ik zat zo nog eens te denken, maar misschien is het wat om ze te toppen en dat ze dan langer doorgroeien.
        Of hebben ze echt een bepaalde leefbaarheidsdatum en sterven ze voordat ze opnieuw gaan bloeien?
        1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg
        Last edited by Odessa; 2 June 2014, 00:05.

Comment

Waarom zijn ze nog zo klein?
          Bij autoflowers is het belangrijk dat er geen stress is, omdat dit dan een groeivertraging teweeg brengt. Auto's zijn klaar na een vaste tijd, als ze niet gegroeid zijn dan heb je dus zo'n resultaat

Comment

Te lang in een klein potje laten groeien denk ik.
            Wat een skeitzooi, dus er valt niks meer aan te doen?

ikga sowieso nieuwe zaden bestellen, hier kom ik de winter niet mee door haha.

Comment

je zegt het al zelf hierboven,
              waarom zet je niet 2 gewonen soorten en vul je dat aan met 3 autoflowers ?

Comment

Ja ga ik nu ook doen.
                Ik ga vandaag iets nieuws bestellen.

Comment

Heb inmiddels twee zaden besteld, misschien over een maandje nog wat autoflowers.
                  Voor nu weinig geld vandaar dat ik er maar twee heb besteld.

Royal Creamatic auto.
                  Special kush 1#

Comment

Hoe lang heb je ze in kleine potjes laten staan? Uit interesse omdat ik met iets gelijkaardigs bezig ben!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Ik denk wel een ongeveer een halve maand.
                      Dat was toen nog vanwege het slechte weer.

Comment

Na een tijdje geen zin gehad om te updaten hier een nieuwe update.
                        De Royal Creamatic gaat lekker volgens mij, ze staat in de bloei.
                        Ik ga haar nu om de dag Canna booster geven, kijken of dat een beetje zin heeft.
                        Special Kush #1 heeft maar een tijdje geleefd, de lobblaadjes hingen gelijk slap en daarna is ze dood gegaan.
                        image.jpgimage1.jpg

Hier drie red poison, ze staan op de foto nog in potten maar heb ze een paar uur geleden in de volle grond gedaan.
                        Die geef ik elk weekend Canna Zym als ik het goed onthouden heb.
                        image3.jpg
                        En ik heb nog een auto white widow (promo zaadje van azarius) ontkiemd, die is nu inmiddels 3 a 4 centimeter.
                        Maar de bladeren zijn iets te lichtgroen naar mijn idee, is dat voeding tekort? Foto komt morgen.

Als de buds mooier worden ga ik de canon7d van mijn girl gebruiken voor mooie budshots.
                        dus alles wordt alsnog word vervolgt.

Gegroet

Comment

Geen totaalshot van de Royal Creamatic (vergeten blijkbaar).
                          Er zitten vliegjes op, of tenminste allemaal zwarte puntjes.
                          Ik heb de plant al bespoten met een bestrijdingsmiddel en na een uurtje waren de meeste wel verdwenen.
                          Vanavond spuit ik ze nog een keer in hun rectum en hopelijk zijn ze dan verdwenen.
                          Iemand een idee watvoor iets het is? kon namelijk niets iets vinden in de sticky insecten.
                          Voor de rest ziet de |Royal Creamatic er goed uit, kan over een maandje beginnen te oogsten denk ik.
                          IMG_1162.jpgIMG_1164.jpgIMG_1165.jpg
                          __________________________________________________ ________________

Voor de rest doen de 3 Red Poison in de vaste grond hun dingetje. Na de enige regenval van gister is er wel een slakken razia geweest
                          maar helaas kan niet iedereen blijven leven.
                          De Auto White Widow in pot doet ook haar dingetje.
                          No worries at all.
                          IMG_1174.jpgIMG_1175.jpgIMG_1176.jpgIMG_1177.jpg

Comment

De Royal Creamatic gaat lekker, de toppen worden met de dag dikker.
                            De omschrijving bij de zaden klopt ook aardig. 1 centrale hoofdtop en 8 weken van zaad tot oogst.
                            Gister was het precies 8 weken geleden, maar ik gok dat ie nog een goede week of twee weken moet staan.
                            Alleen ik denk geen 100 gram droog, ik hoop op een stevige dertig gram.
                            1.jpg2.jpg3.jpg

De auto widow en de drie red poison zijn in de bloei na een maand.
                            De auto widow geef ik soms rozen mest korrels.
                            4.jpg <-- auto widow
                            5.jpg6.jpg <---- De drie red poison

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik vraag mij alleen af waarom al mijn autoflowers geen vertakkingen hebben.
                            Weet iemand daar een speciale reden voor?

Comment

Ai ai, sproeien met zulke toppen, da's niet gezond...
                              Vangen ze wel genoeg licht daar? Als dat niet zo is zouden de plantjes wel meer energie kunnen gestoken hebben in groeien in de lengte, in plaats van ook in de breedte.

Comment

Bezig...
                              X