Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hemel in Aarde.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hemel in Aarde.

Ik las toevallig pas erna op het forum dat het niet goed is om op toppen te sproeien.
    Gaat dat er helemaal niet meer uit?
    Ze krijgen de hele dag zon, daar kan het niet aan liggen.

Comment

Welke sproeistof heb je gebruikt? Er is meestal een veiligheidstermijn, maar dit telt grotendeels voor eetbare gewassen. Na deze termijn is de actieve stof afgebroken tot onschadelijke residu's.Maar aangezien wij de plant nauwelijks eten en vooral roken, moet je je afvragen of deze residu's niet opnieuw schadelijk worden bij verhitting.

Comment

zoals weibei zegt moet je vooral kijken of het schadelijk is bij verbranding! welk middel gebruik je? die biologische zijn meestal niet schadelijk bij verbranding! maar toch is het opletten geblazen!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Ecostyle Spruzit-R.

Ik zit al te zoeken op het internet of het schadelijk is bij verbranding, maar dan kan ik nog nergens vinden.
          Als ik er over een paar maandjes te erg van moet hoesten gooi ik het weg denk ik.

Maar in ieder geval bedankt voor de waarschuwing Weibei en GDog.

Comment

graag gedaan odessa! hopelijk kan het niet te veel kwaad!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Ik weet niet of de longontsteking die ik nu heb van de bespoten wiet komt of dat het gewoon een virus is.

Hier de red poison, alhoewel die bijna zwart is in plaats van rood.
              De rozen mest heeft wel geholpen volgens mij, want deze top is echt enorm dik en vet vergeleken bij die ik dat niet heb gegeven.
              DSCN8658.jpgDSCN8659.jpgDSCN8657.jpg

en de rest:
              DSCN8661.jpgDSCN8662.jpgDSCN8663.jpgDSCN8664.jpgDSCN8665.jpg

Comment

Bezig...
              X