Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Durban Poison & Royal Dwarf AF beginner.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Durban Poison & Royal Dwarf AF beginner.

    teveel water geven?
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #32
      Re: Durban Poison & Royal Dwarf AF beginner.

      Kan me het niet voorstellen, ik sproei een paar keer per dag om de grond vochtig te houden...

      Comment


        #33
        Re: Durban Poison & Royal Dwarf AF beginner.

        Je hebt waarschijnlijk te lang gewacht met het in de volle grond plaatsen. Dan zouden ze het beter hebben gedaan. Je kan het alsnog doen lijkt mij.
        Grt,
        12bb

        Comment


          #34
          Re: Durban Poison & Royal Dwarf AF beginner.

          Oh echt?? dan ga ik dat direct doen!

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Dit is zo'n beetje de enige ruimte wat niet bezet is. dus hier moeten de autoflowers ook nog bij.. Kan dat, of wordt dat te krap? IMG_20140520_115512.jpg

          Comment


            #35
            Re: Durban Poison & Royal Dwarf AF beginner.

            Daar passen er wel een stuk of 20 ja.
            Ga maar graven
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #36
              Re: Durban Poison & Royal Dwarf AF beginner.

              Okay, dat ga ik dan vanmiddag doen. Eerst WiskundeB examen doen. Dan ben ik ook zowat klaar met de examenweken, alleen nog Engels, maar dat is een tekstexamen. Daar valt weinig voor te leren.
              Tot nu toe allemaal bedankt voor jullie hulp!

              Comment


                #37
                Re: Durban Poison & Royal Dwarf AF beginner.

                Ff een snelle update, de dames hadden dit blijkbaar duidelijk nodig, ze staan er nu stukken en stukken beter bij!

                Alleen zie ik een paar gaatjes in een aantal bladeren. Maar even de tuin rondstruinen op zoek naar lieveheersbeestjes.
                Morgen ga ik trouwens de Royal Dwarves zaaien. Was dat toch bijna vergeten, maar ik ben nog niet te laat!
                Attached Files

                Comment


                  #38
                  Re: Durban Poison & Royal Dwarf AF beginner.

                  Goed man.
                  Als je de larven van de lieveheersbeestjes vind. Nog beter... deze vliegen niet weg.
                  Wij noemen ze hier GilaMonstertjes

                  Comment


                    #39
                    Re: Durban Poison & Royal Dwarf AF beginner.

                    Weer ff een update.
                    De buitenste twee gaan keihard, maar degene in het midden is significant kleiner en tja, een beetje vreemd vervormd.

                    IMG_20140617_192329.jpgIMG_20140617_192335.jpgIMG_20140617_192322.jpg
                    Last edited by reknak; 18 June 2014, 15:52.

                    Comment


                      #40
                      Re: Durban Poison & Royal Dwarf AF beginner.

                      Snelle update, gaat goed. De middelste lijkt een beetje bij te trekken. Misschien handig om te gaan dieven?
                      De buitenste twee hebben trouwens echt grote bladeren, groter dan mijn hand!


                      IMG_20140701_183609.jpgIMG_20140701_183603.jpgIMG_20140701_183616.jpg

                      Comment


                        #41
                        Re: Durban Poison & Royal Dwarf AF beginner.

                        Ik ben weer terug van vakantie, en de verrassing toen ik thuiskwam was groot, groter dan mijzelf
                        Nu heb ik al een aantal kapotte/oude/slecht uitziende bladeren weggehaald, maar ik twijfel nog over een aantal andere takken.
                        Zie foto's voor een paar twijfelgevallen om weg te halen, een lieveheersbeerstje, een foto van bovenaf en een totaalplaatje.
                        Attached Files

                        Comment


                          #42

                          Comment


                            #43
                            Re: Durban Poison & Royal Dwarf AF beginner.

                            Zou er idd eens een emmer voer bij gooien.
                            In zo'n oude nieuwbouwwijk liggen de tuinen op een meter diep vaak vol stenen en bouwafval.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #44
                              Re: Durban Poison & Royal Dwarf AF beginner.

                              Het zijn geen autoflowers, maar ik zal eens op zoek gaan naar het juiste voer, daar heb ik me nog niet echt in verdiept.
                              Kunnen jullie me alvast een merk aanraden?

                              Tot nu toe denk ik Terra Bloom en Terra Grow aan te schaffen.
                              Dan heb ik wel genoeg aan 100 ml, niet?
                              Last edited by reknak; 11 August 2014, 16:06.

                              Comment


                                #45
                                Re: Durban Poison & Royal Dwarf AF beginner.

                                Was bijna vergeten dat ik hier een thread had, ik schaam me diep!
                                Maarja, ik ben nu heel druk met mijn studie (Technische Informatica, jaja) en kom ik weinig aan andere dingen toe.
                                Anyhow, ik heb wat bloeivoeding gekregen van een vriend, merk/type Canna Terra Flores. 50ml met 10 liter mengsel van regenwater en kraanwater (50/50). Mijn drie schone dames krijgen nu om de dag een liter per plant. Kan ik na een week al zien aan de bladeren oid of dat voldoende is?
                                Vanzelfsprekend een fotootje of twee, drie (kreeg de tweede niet gedraait, omdat die verticaal genomen was):


                                IMG_20140911_085406.jpgIMG_20140911_085343.jpgIMG_20140911_085444.jpg

                                Comment

                                Bezig...
                                X