Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De voeding doet ze goed! Heb een paar mooie foto's gemaakt met mijn mobiel, al zeg ik het zelf.
Ik beloof dat ik nog een fotoshoot ga doen met een dikke spiegelreflex, voordat ik ga beginnen met het oogstproces.
Ook zal ik die foto's elders uploaden voor kwaliteitsbehoud.
Had nog steeds wat gele/kapotte bladeren onderaan die ik weggehaald heb na het nemen van de foto's.
Morgen ga ik beginnen, dus hier de beloofde high-res foto's: http://imgur.com/a/W3zVQ
Er zitten echt dikke toppen aan, stuk voor stuk. Dit wordt een goede eerste oogst ^^
Afgelopen vrijdag heb ik samen met twee vrienden 1 plant getrimd, wat een werk zeg! Maar wel leuk
Opbrengst: ongeveer 320 gram (ongedroogd). Deze week wil ik de andere twee gaan trimmen, elke dag een paar takken (van onder naar boven).
In het weekend nog buitenkweek Moby (White Whidow X Haze) van een vriend gerookt en lekker dat ie was! Kan niet wachten tot de mijne droog zijn.
Waarschijnlijk ga ik een droogoven/kast lenen om het droogproces te versnellen.
Ik heb er in totaal een kilogram (ongedroogd) van af gehaald. Nadat het gedroogd was, bleef er ongeveer 1/3 over. Dus lekker veel
Het smaakt prima, ruikt prima, en het effect is echt heel sterk. Een mooie eerste oogst.
Comment