Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste buiten kweek :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

eerste buiten kweek :)

Korting op 420shop
    effe voorstellen zeker,

ik ben een beginnende grower. Ik heb net geoogst van men eerste plant Die btw beter ging dan ooit gehoopt
    Ook men tweede ziet er al mooi uit
    aangezien de zomer er aan komt en ik eindelijk door het grootste deel van alle info die er te vinden was over buiten kweek, kan ik er aan beginnen

Ik heb gisteren 5zaadjes in het water gelegd en 4 clones gemaakt misschien da ik er nog een paar neem, twijfel nog DSC_0028[1].jpg
    DSC_0027.jpg

sorry voor de omgekeerde foto, weet niet wrm die altijd zo komt :s
    het word dus 1 regular with widow,
    2 carnival ook regular
    en 2 skunk #1 ook regular

het zijn spijtig genoeg allemaal zaadjes die ik via via heb moeten kopen dus ik hoop gwn dat er 2 lukken! meer zou geweldig zijn!

opmerkingen zijn meer dan welkom!
    kom maar op de goede raad

GDog
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Re: eerste buiten kweek

Suc6

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Comment

suc6 met je buiten kweekj hatsijoe ik ga je volgen

Comment

zo heb net nog 2 clones gemaakt nu rustig afwachten en naar de moeder kijken
        DSC_0033[1].jpg
        ze ziet er al mooi uit 2de week in flower!
        de clones heb ik iets dichter naar het licht gezet maar ze staan nu wel dicht op elkaar :s
        DSC_0032.jpg
        da is voor morgen
        kan iemand me is zeggen hoe je die foto's draait? krijg ze maar niet goed :s

dan nog een vraagje:
        weet iemand waardoor dit komt?

DSC_0034.jpg

ik dacht eerst dat het een onvolgroeid blad was maar het gaat niet weg na 3weken :s

Gdog

Comment

telefoon gewoon rechtop houden volgens mij man

Comment

ja ma normaal kan je da draaien :p
            ach ja zal het zo doen

Comment

Je hebt stekken genomen van bloeiende plant, je hebt ze wss terug in groei gezet zodat ze reveggen.

Grtz.

Comment

Ja ik zat ook al te kijken.
                De moeder staat er ook niet florissant bij onder veel te weinig licht. Gestrekt als een dolle, en 1-vingerig en 3-vingerig blad all-over.
                Hier op JD is vast wel te vinden hoe je precies stekjes moet maken toch ?
                Nahja, we moeten allemaal ergens beginnen.

Zet die zaadjes dan straks meteen buiten in grote potten, dan gaan die in ieder geval goed komen.
                Succes.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

succes! ik ben ook wel benieuwd naar de reveg.

Comment

jow,

bedankt iedereen!
                    @shiva: ja indd het zijn stekken van een bloeiende plant die nu 24u onder 2 tl lampen staan!
                    Ik had gelezen da als je stekkejs reflowerd da je dan een grotere oogst kreeg klopt dit ni?
                    ik heb ze eerst in een half uur in wilgen hormoon gezet. kheb dat zelf moeten maken dus ik hoop dat het werkt

@QnQ: ja ik heb men plantje een week alleen moeten laten bij een vriend en die heeft de lamp indd te hoog gehangen :s ook te veel water :s maar da droogt wel op
                    zou ik de zaadjes niet eerst binnen een centimeter of 10 laten worden? dan zijn ze toch al sterker als ze buiten zijn?
                    meer licht zou indd wel handig zijn, maar ben een low budget grower dus zal het nog effe moeten doen met 5 cfl lampen heeft vorige keer wel gewerkt, moet ze mss wel is veranderen

merci voor de opmerkingen!
                    ik hou jullie posted!

nu lekker ene paffen

Comment

Als je je plantjes afgebloeid hebt en daarna revegt om nog eens te kunnen bloeien ga je inderdaad grotere oogst hebben, anders is het vrij nutteloos omdat dit toch tijdverspilling is en stress opbrengt.

Buitenplantjes zaai je best van eerste maal buiten, zijn ze van eerste maal gewend aan de omgeving en kan je zien of ze gelijk vitaal zijn of niet.

Grtz.

Comment

okee thx shiva!! dan zet ik de zaadjes direct buiten eens ze ontkiemt zijn!
                        ik zal zien hoe het gaat met de clones! hopen dat het toch met een paar lukt

Comment

eeeindelijk de with widow is ontkiemt het kan eindelijk beginnen
                          DSC_0034.jpg
                          Ik ben gisteren dus het bos in getrokken om mijn zaadje te planten!
                          heb de grond ook nog eerst is om geschupt zodat de worteltjes makkelijk kunnen groeien!
                          Ik heb de with widow en 1skunk al geplant
                          DSC_0036.jpg
                          nu hopen dat ze snel hun kopje laten zien
                          Ik hou jullie posted!

handige tips tegen beestjes en grotere knaagdieren zijn altijd welkom!

nu ist tijd om effe te onspannen!
                          DSC_0029.jpg

Comment

Succes! heb zelf ook geruilla gezet, alleen toen tussen allemaal bramenstruiken, perfect zou je zeggen, helaas is het binnen no time dicht gegroeid, en niet meer bereikbaar. dat terzijde, ik zou er ies van kippengaas omheen zetten. gewoon, een cilinder eromheen. voor het knaagvolk. daarnaast zou ik rekening houden met slakken. ik geloof dat je keuze hebt uit slakkenkorrels en een soort van glij matten om de stam heen, waardoor slakken niet de plant kunnen betreden ik zou ook zorgen dat er zoiezo direct icht op de planten kan vallen, anders wordt het zoiezo niets met je oogst. Daarnaast moet je opletten dat er geen openbaar wandel pad langs loopt, want als hij eenmaal gaat bloeien, dan zullen mensen het zeer zeker gaan ruiken!

Comment

thx stijn! op mijn spot zijn het vooral netels waar ik rekening moet mee houden! het kippen gaas ga ik zeker doen! nu staan ze nog onder een halve fles voor de vochtigheid
                              voor slakken ga ik een cirkel met zout en koperdraad maken lekker bio blijven een pad is er wel maar je moet al veel moeite doen om via daar aan de plek te raken! 3beekjes, bramen, netels, kreupelhout,.. houden de te nieuwsgierigen wel weg hoop ik

Ik ga straks nog is kijken en hopen dat ik een update kan posten!

grtzz GDog!!

Comment

Bezig...
                              X