effe voorstellen zeker,
ik ben een beginnende grower. Ik heb net geoogst van men eerste plant Die btw beter ging dan ooit gehoopt
Ook men tweede ziet er al mooi uit
aangezien de zomer er aan komt en ik eindelijk door het grootste deel van alle info die er te vinden was over buiten kweek, kan ik er aan beginnen
Ik heb gisteren 5zaadjes in het water gelegd en 4 clones gemaakt misschien da ik er nog een paar neem, twijfel nog DSC_0028[1].jpg
DSC_0027.jpg
sorry voor de omgekeerde foto, weet niet wrm die altijd zo komt :s
het word dus 1 regular with widow,
2 carnival ook regular
en 2 skunk #1 ook regular
het zijn spijtig genoeg allemaal zaadjes die ik via via heb moeten kopen dus ik hoop gwn dat er 2 lukken! meer zou geweldig zijn!
opmerkingen zijn meer dan welkom!
kom maar op de goede raad
GDog
ik ben een beginnende grower. Ik heb net geoogst van men eerste plant Die btw beter ging dan ooit gehoopt
Ook men tweede ziet er al mooi uit
aangezien de zomer er aan komt en ik eindelijk door het grootste deel van alle info die er te vinden was over buiten kweek, kan ik er aan beginnen
Ik heb gisteren 5zaadjes in het water gelegd en 4 clones gemaakt misschien da ik er nog een paar neem, twijfel nog DSC_0028[1].jpg
DSC_0027.jpg
sorry voor de omgekeerde foto, weet niet wrm die altijd zo komt :s
het word dus 1 regular with widow,
2 carnival ook regular
en 2 skunk #1 ook regular
het zijn spijtig genoeg allemaal zaadjes die ik via via heb moeten kopen dus ik hoop gwn dat er 2 lukken! meer zou geweldig zijn!
opmerkingen zijn meer dan welkom!
kom maar op de goede raad
GDog
Comment