Re: eerste buiten kweek
zo de fototjes
DSC_0033[1].jpg
dit zijn de baby's die al worteltjes laten zien ondertussen dus bijna de helft heeft ondertussen wel al wortel gevat! dat is al meer dan dak had gehoopt :p
er staan er nog 4 zonder wortels in de doos:
DSC_0035[1].jpg
de rechtse 5 zijn diegene met wortels! ik heb er 3 overgeplant in een grotere pot! deze gaan volgende week normaal naar buiten voor op een spot te groeien :p
ook had ik nog een vraagje over de moeder:
toen ik gisteren na 3,5dagen weg geweest te zijn op men kot kwam was er aan een van de topjes problemen met de blaadjes:
DSC_0037[1].jpg
de blaadjes van boven beginnen geel te worden en af te sterven..
Ik heb haar vorige maandag nieuwe voeding gegeven dus ik denk aan overbevoeding? ik heb al wat opgezocht maar tis voor mij moeilijk om een verschil te zien tussen over en ondervoed :s
ik heb hem vandaag alleen 350ml gewoon water gegeven en hopen dat ze er door komt!!
Thx voor hulp
Grtz Gdog
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
sorry voor de omgekeerde foto :s op men pc staat die recht :p
zo de fototjes
DSC_0033[1].jpg
dit zijn de baby's die al worteltjes laten zien ondertussen dus bijna de helft heeft ondertussen wel al wortel gevat! dat is al meer dan dak had gehoopt :p
er staan er nog 4 zonder wortels in de doos:
DSC_0035[1].jpg
de rechtse 5 zijn diegene met wortels! ik heb er 3 overgeplant in een grotere pot! deze gaan volgende week normaal naar buiten voor op een spot te groeien :p
ook had ik nog een vraagje over de moeder:
toen ik gisteren na 3,5dagen weg geweest te zijn op men kot kwam was er aan een van de topjes problemen met de blaadjes:
DSC_0037[1].jpg
de blaadjes van boven beginnen geel te worden en af te sterven..
Ik heb haar vorige maandag nieuwe voeding gegeven dus ik denk aan overbevoeding? ik heb al wat opgezocht maar tis voor mij moeilijk om een verschil te zien tussen over en ondervoed :s
ik heb hem vandaag alleen 350ml gewoon water gegeven en hopen dat ze er door komt!!
Thx voor hulp
Grtz Gdog
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
sorry voor de omgekeerde foto :s op men pc staat die recht :p
Comment