Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste buiten kweek :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste buiten kweek

Ik zie dat jouw planten ook nog niet bloeien, ullen ook laatbloeiers zijn. Ik volg je, ik ben benieuwd wanneer ze gaan bloeien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobyDope View Post
      Ik zie dat jouw planten ook nog niet bloeien, ullen ook laatbloeiers zijn. Ik volg je, ik ben benieuwd wanneer ze gaan bloeien
      Ik ook

Comment

het zijn gewoon geen autoflowers! ik vermoed dat ze binnenkort wel haar witte haartjes zal laten zien dan nog wachten tot half oktober
        Leuk dat jullie volgen
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Nog is een update!
          Nog steeds nergens bloei gespot! Zal bog wel een paar weekjes duren vrees ik :s
          Wel zijn ze weer allemaal minstens 10cm gegroeid flinke dames!
          De ice kush is nog steeds het monstertje!

Ik ben 1m84 niet slecht eh
          Ze waait rustig verder
          Ook de 3lemons zijn weer serieus gegroeid!
          En de klones komen eindelijk ook terug in gang!
          En het baby zusje geniet ook van het regen buitje!
          Ik hoop wel een beetje dat ze snel bloei tonen! Heb geen zin in top rot ach we zien wel
          Grtz Gdog

Comment

Ziet er gezellig uit! De mijne is ondertussen juist begonnen aan de bloei, de laatste week maakte ze echt groeispurten waardoor de vertakkingen begonnen uit te lopen en ze snel in hoogte is toegenomen, dat zie ik ook terug op jouw foto. Ze begint ook nu meer witte haartjes aan te maken, het zijn er nog niet veel maar van enkel de geslachtspistels zijn er nu al driedubbel zoveel bijgekomen. Ik gok dat ze volgende week mss 2 een bloeispurt krijgt en dus de bloei officieel start . Het is ook een Kush zaadje, wel een hermafroiet (zaad uit wiet)

Comment

ja scooby die van jou ziet er inderdaad ook niet slecht uit! maar een zaadje uit wiet geeft niet altijd een herma! er is een kleine kans dat het een gewoon bevruchte plant was mijn klones komen ook van zo'n plant! een skunk!

Comment

Mijn jamaican kush fem, laat ook nog even op zich wachten. Ze geeft al wel wat witte haren aan!

Comment

ik heb nog geen haartjes gevonden! maar het was wel al aardig donker... ik zal nog is moeten gaan in de dag! zal voor morgen of maandag zijn!
                  dan krijgen jullie weer enkele pic's te zien

keep it green!

Gdog

Comment

jups, mijn early skunk is ook pas begonnen met de eerste haren aan te maken en is gewoon vrouwlijk zaad 99,9 % maar met dat weer hier! gewoon oppassen voor die meeldouw snachts snachts ik persoonlijk zet ze nu iedere avond binnen! speel liever op save!!! grts
                    IMG_20140804_104133.jpg
                    Last edited by Tyson2014; 7 August 2014, 13:21.

Comment

Ja die van mij staan in volle grond vrij diep in een bos :s dus da word moeilijk maar meeldauw behandel ik al me melk

Comment

man man kijk op interent jonge hoe kan je nuu zoo kweken ?

Comment

Hoezo? weinig op aan te merken toch, het is guarilla.....
                          Alleen zou ik de slakkenkorrels niet zo bij de plant strooien.
                          of zijn ze biologisch

Comment

Slakken korrels sowieso wat wijder om je plant strooien als ik jou was. Meeldauw met melk heeft niet echt veel nut zei QnQ is een keer..
                            sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwanty View Post
                              man man kijk op interent jonge hoe kan je nuu zoo kweken ?
                              Serieus hoe oud ben jij? Commentaar leveren op iemand die het heel goed doet terwijl jij juist degene bent die niet eens de basics onder de knie hebt. Ga toch weg man

Comment

ik zie ook niet echt veel wat ik kan doen hoor jwanty? als je opmerkingen hebt gooi ze hier maar op los hoor! altijd bereid iets te leren
                                ja de slakkenkorrels zijn wel biologisch maar inderdaad ze kunnen wijder gestrooid worden! maar daar is nog vee begroeiing waar de slakken dan toch over kruipen :s
                                de meeldauw bestrijden met melk werkt voor mij al een paar jaar zeer goed op eiken! dus ik ga er gwn mee door! als het echt niet werkt dan is het toch al het idee dat telt

Comment

Bezig...
                                X