Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste buiten kweek :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste buiten kweek

Oorspronkelijk geplaatst door GDog View Post
    ik zie ook niet echt veel wat ik kan doen hoor jwanty? als je opmerkingen hebt gooi ze hier maar op los hoor! altijd bereid iets te leren
    ja de slakkenkorrels zijn wel biologisch maar inderdaad ze kunnen wijder gestrooid worden! maar daar is nog vee begroeiing waar de slakken dan toch over kruipen :s
    de meeldauw bestrijden met melk werkt voor mij al een paar jaar zeer goed op eiken! dus ik ga er gwn mee door! als het echt niet werkt dan is het toch al het idee dat telt
    Dan denk ik toch dat QnQ het mis heeft.... Het wordt al deccenias gebruikt om gewassen te beschermen tegen echte meeldauw. Als de slakken via de andere planten opjouw planten geraken zit er maar 1 ding op & dat is die andere planten verwijderen, dat geeft eveneens ook meer licht en lucht (wat schimmel zal voorkomen). Doe zo verder Gdog, heb er verder helemaal niets opaan te merken!

Comment

het is voornamelijk een soort riet dat veel sneller groeit dan ik kan uittrekken :p zolang het men plantjes niet overwoekerd ben ik al blij

vandaag aan de kanten van tongeren en maastricht (nederland dan) op bezoekdag geweest van een scouts. en terwijl ook is rond gekeken voor leuke spots man zo veel prachtige spots we zijn ook een hennepveld tegen gekomen, de eerste keer dat ik dit zie in belgie :o echte wiet plantjes heb ik niet gevonden ondanks de mooie spots waar we soms voor moesten klefferen en klauteren :p volgend jaar ga ik en een maat wss een dag uitstap naar deze spots nemen en gewoon enkele planten en zien wat er vanaf komt in september

over de plantjes die ik nu heb kan ik niets zeggen :s het bos waar ze in staan is afgesloten voor het publiek (door de rukwinden)
      foto's zullen dus moeten wachten tot morgen! ik hoop maar dat de dames niet te erg afzien van deze martelingen!

grtz Gdog
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Comment

In de buurt van een hennepveld lijkt me ook niet ideaal.
          Dan krijg je misschien wel hennepzaad in je toppen ?
          Zou daar wel een kilometer of 10 bij uit de buurt blijven als je sensimillia wil kweken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@scoobydope, ja alle bossen worden hier afgesloten door de politie voor de wind! en jagers zitten hier spijtig genoeg ook veel! maar die komen normaal niet zo diep in het bos. aangezien het toch altijd wat klefferen en klauteren is voor je er kan raken! ben er nog nooit geraakt zonder me minstens 10keer te netelen en zonder men benen open te halen aan braambessen :p maar het is het waard eh kan jij er niet overal 1tje zetten? de kans dat er 1 gesnapt word is maar klein hoor! aangezien een groot deel van de mensen niet eens weet hoe onze mooie plantjes er precies uitzien?

@qnq ja dat van dat hennepzaad was eigenlijk een ideetje voor een topic geworden :p dus het is geen goed idee spijtig, leek me wel een ideale verstopplaats! gelukkig zijn er nog vele plaatsen die ook ideaal waren! we hadden enkele foto's genomen maar die staan op mijn maat zijn toestel! dus die probeer ik zo snel mogelijk te plaatsen!

foto's zijn voor deze namiddag!
            keep it high!

grtz Gdog

Comment

zo net naar de dames gegaan! ik had men rugzak maar gevuld met tape, stokjes en strips om in het ergste geval dokter te spelen! maar gelukkig stonden de dames nog fier recht
              zo groeien rustig verder in dit weertje

de 3 lemon kush zijn nog goed gegroeid! vooral dame 1 is nu ook bijna 1m70!
              dame 1 DSC_0087.jpg
              dame 2 DSC_0086.jpg
              en dame 3 DSC_0085.jpg

ook de skunk clones zijn terug schoon aant worden: DSC_0088.jpgDSC_0090.jpgDSC_0091.jpg

de grote ice groeit nu al iets minder snel DSC_0081.jpg
              en dan de 2 pineapple's DSC_0082.jpgDSC_0083.jpg

kheb ze vandaag ook al is ingespoten met een mengeling van water met melk. dit helpt tegen de meeldauw! maar zal een van de volgende dagen ook is met een middel van de winkel gaan spuiten! meeldauw is hier in de streek wel veel te vinden :s vooral op eiken!

ook zit ik met een beestje op men planten DSC_0092.jpgDSC_0093.jpg het zat maar op 2 bladeren dus erg is het niet! zal straks is op wat forums lezen en zoeken wat het kan zijn!

nu hopen dat die wind gaat liggen en dat het zonnetje blijft schijnen

grtz
              Gdog

Comment

jammer van de beestjes en de meeldauw, maar het ziet eruit als een mooie guerilla spot Ik ga volgend jaar ook een guerilla kweek doen. en dit soort verslagen helpen me wel om zo goed mogelijk voorbereidingen te treffen. Thnx daarvoor mijn spot voor volgend jaar is ook al uitgezocht, nu alleen nog een mooi goedkoop soortje uitzoeken en vast wat spullen gaan verzamelen zodat ik er volgend jaar helemaal klaar voor ben ! ik blijf je volgen maat, succes met de beestjes en de meeldauw hoop dat ze je planten met rust gaan laten voortaan.
                https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

leuk om te horen ilikebigbuds maak zeker ook een topic! helpt veel!

btw ga op tijd je spot al is om spitten dan is je grond niet zon klomp waar de wortels moeten door vechten! je merkt echt wel het verschil!

Comment

ga ik zeker doen na de winter en als ik de kweek begin ga ik zeker een topic openen zodat iedereen input kan geven en ik kan laten zien hoe ze ervoor staan thnx voor de tip!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

mooi man, wat een planten
                      I'm high, but I'm grounded.

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

Comment

@planter: merci man! altijd fijn om te horen

zo nog is gaan kijken naar de dames! ze hebben toch ook wel een beetje afgezien van de wind!
                        vooral de ice staat scheef!
                        DSC_0096.jpg ze laat haar hoofdje een beetje hangen :p maar ze staat er nog goed bij DSC_0097.jpg
                        ze heeft vanonder wel enkele bladeren die wat geel beginnen te worden en slap hangen! ik vermoed dat ze honger zal hebben! ga dus vrijdag waarschijnlijk een fles voeding meenemen! DSC_0099.jpg

de lemon kush staan er ook allemaal gelukkig bij in het zonnetje
                        nr 1
                        DSC_0087.jpgDSC_0088.jpg
                        nr 2
                        DSC_0089.jpgDSC_0090.jpg
                        nr 3
                        DSC_0091.jpgDSC_0092.jpg
                        de pineapples blijven eerder klein. daar is de groeispurt precies nog niet geweest
                        DSC_0094.jpg van de andere heb ik blijkbaar geen foto :p
                        en dan de kleintjes natuurlijk nog eh
                        DSC_0093.jpgDSC_0098.jpg

voila! ze blijven lekker gaan in het zonnetje laat ze maar komen die toppen

grtz Gdog

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ow en als iemand weet hoe je die foto's recht krijgt laat maar weten!
                        begin stilletjes aan zelf nekpijn te krijgen --'

thx

Comment

Comment

het probleem is dat ze wel recht staan op mijn pc :s het is gewoon hier dat ze gedraaid worden

Comment

lol dat had ik ook. alleen bij mij draaide ze 180 graden. vaag toch? bij jouw 90, bij mij 180 haha. Maar mooie kweek man. Had je die dinge voorgegroeid?

Comment

jup 10dagen onder een tl lamp!
                                ja en het gebeurt bij alle foto's!

Comment

Bezig...
                                X