Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ja ben ik van plan! Maar ik vermoed niet dat het flikken ware! De skunk struik staat er nog voor een deel maar is wel zwaar beschadigd nu alle moeite doen om deze te redden! Ik denk er aan om hem mss uit te geven en ergens anders te zette!
@qnq nee niemand wist ze staan! Ach volgend jaar andere spot en weer een kans
Ja int weekend zulle we ze verplaatsen! Alleen nog effe denken over een nieuwe spot
Ja volgend jaar sowieso meer gespreid! Wil niet nog is in een klap alles kwijt! Nu mijn maat denkt dat hij weet wie het allemaal genome zou.kunne hebbe! Dus daar gaan we morge is een bezoekje brengen! Op hoop van zegen vinden we toch iets terug maar ik verwacht er niet te veel van!
En je maat wist ook niet waar ze stonden ?
Je hebt het ook steeds over 'we', daarom dacht ik dat er meer van weten.
Bij wiet kun je echt niemand vertrouwen eh...daarop zijn al heel veel vriendschappen stukgelopen.
Sorry qnq kzal het effe helemaal uitleggen dus 2maten en ik hebbe samen zaadjes gekocht en die spot klaargemaakt en geplant! Maar 1van die maten heeft het dus blijkbaar wel verder verteld.. En bij die aan wie hij het heeft gezegd gaan we straks is langs!
We hebben het nog niet terug dus ik geef het zoeken op achja volgend jaar beter!
Ik wil wel nog iedereen bedanken voor de hulp en info in februari ga ik starten met een micro kweek en in april opnieuw guerrilla! verslagjes volgen zeker Grtz and thx
GDog
Comment