Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onder de Spaanse zon 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Onder de Spaanse zon 2014

gaat goed daar bij jouw weer he
    mooie planten man,telkens als ik weer een niewe update zie van je,
    blijf ik jaloers op je klimaat hehe,
    en niet te vergeten je prachtige omgeving in de bergen

Comment

Hallo Inti,
      Ziet er heerlijk uit daar.
      Mooie foto's! Goed verslag.
      Blijf nog even hangen voor de rest

Comment

geen woorden voor , wat een mooie planten !

Comment

thx guys, hopelijk blijft t goed gaan!
          tot nu toe geen noemenswaardige problemen behalve dat ze maar blijven groeien!
          Wel ben ik bang voor meeldauw zeer hoge luchtvochtigheid op t moment vanochtend 42 procent buiten pfff.

Was nog vergeten de planten die beneden staan te plaatsen, de spriet plant heb ik weggegeven aan de buurvrouw, ze had weining geluk met haar planten.

Extrema in bloei DSC05175.jpg

Herijuana DSC05176.jpg

Wel grappig om te zien wat een paar uur extra zon doet met de planten, de planten op t terras zijn 3 keer zo hoog zowat. Deze zijn veel kleiner en compacter.
          sigpic

Comment

Meeldauw heb je toch juist vooral last van als het erg droog (en warm) is en botyris als het vochtig is?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Nee juist de warme vochtige ( dauw ) veroorzaakt dit.

De schimmel ontwikkelt zich het beste als de weersomstandigheden gunstig zijn. Ideale omstandigheden zijn o.a. warm en vochtig weer. In de maanden juli en augustus hebben we veelal warm weer. De nachten beginnen te lengen en wordt er meer dauw gevormd op het gewas en wordt het vochtiger. Aldus krijgen we in de zomer ideale omstandigheden voor meeldauw. Een aantasting kan soms zeer snel verlopen. Als de omstandigheden mee zitten kan een gewas in enkele dagen onder de meeldauw zitten. In het ergste geval kan de groei helemaal stoppen.
              sigpic

Comment

Ah sorry, was inderdaad in de war met spint.

Anyway, heel erg jaloers op je planten hoor

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

lol maakt niet uit.
                  Ik moest het ook ff opzoeken
                  sigpic

Comment

vette planten inti!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door inti View Post
                      thx guys, hopelijk blijft t goed gaan!
                      tot nu toe geen noemenswaardige problemen behalve dat ze maar blijven groeien!
                      Wel grappig om te zien wat een paar uur extra zon doet met de planten, de planten op t terras zijn 3 keer zo hoog zowat. Deze zijn veel kleiner en compacter.
                      Het is mij ook al opgevallen hoeveel verschil het voor de groei van de plant maakt, ook hier in Nederland.
                      In mijn geval, het verschil tussen gewoon op de grond, of op het dak van een schuurtje.
                      Lets not criticize but legalize

Comment

Comment

Nice !
                          Die Herijuana doet het prachtig daar.
                          Voordeel is dat die ook vrij korte bloeitijd heeft.
                          Nadeel kunnen de erg compacte toppen zijn. Keiharde tennisballen worden het
                          Van die wiet ga je de hele winter plat liggen
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@ cannafish01 thx

@ street soul ja behalndel ze al vanaf het begin eigenlijk met Vital van Ecostyle , vorige week ben ik begonnen met een keer spuiten met Silinal van Ecostyle. So far so good.

@ QnQ ah een ervarings deskundige van de Herijuana, dat klinkt goed een lekker stoned wietje dat zocht ik nou precies!
                            sigpic

Comment

Ik heb een Extrama van mn balkonnetje gehaald en bij het zwembad gezet, er was geen ruimte meer .
                              Wel weer kwetsbaar omdat ze daar 2 jaar geleden gejat zijn, dus maar weer in de garage zetten in de avond.
                              De vorm is een beetje raar , maar dat komt omdat ze behoorlijk is geknakt en gebogen ivm de hoogte op t terras.
                              DSC05184.jpg DSC05183.jpg

De Herijuana op het balkon.
                              Wat opvalt met het knakken van de planten is dat de Herijuana een sterkere hardere plant is, moeilijker te knakken dan de Extrema. Het lijkt wel of die stam wat zachter is.

DSC05191.jpg DSC05192.jpg

Extrema op t balkon
                              DSC05193.jpg DSC05196.jpg

Toch weer wat plekjes meeldauw te zien ondanks de fan op t terras en het preventief spuiten.
                              Ga morgen spuiten met Natria van Bayer Garden een zwavel preparaat , moet alleen vroeg mn bed uit want op de gebruiksaanwijzing staat dat het niet warmer dan 25 graden mag zijn.
                              Nou dan moet ik toch echt om een uur of 6 in de ochtend gaan spuiten anders is t al te warm.
                              sigpic

Comment

He Inti,

Die zijn weer wat vooruitgegaan daar ouwe reus !
                                Kijk alsjeblieft uit dat ze ze niet weer te zien krijgen die kapers, weet nog wel van toen .
                                Herijuana heeft er zin in, ja je hebt planten waar de stelen hard en taai zijn .
                                Verrekte meeldauw...maar weer aan de spray. Die zwavel van Bayer is ook goed spul, voor
                                als t telkens terugkomt. Jij kan niet savonds/snachts gaan sprayen, dan blijft de temperatuur
                                natuurlijk boven de 25 graden.

Doe je best en veel geluk maat,

Hippie .
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Bezig...
                                X