Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nu de laatste 2 nog die komen morgen aan de beurt zaterdag is er regen voorspeld dus dan wil ik ze weg hebben.
In ieder geval is het de moeite waard geweest om de planten beneden elke avond in de garage te zetten, de boefjes hebben niets te pakken gekregen dit jaar
He Inti,
Gaat goed vriend, je zal blij zijn als dat geknip achter de rug is . Goed gehoor, die kapers zijn met lege zakken weer huiswaarts gekeerd !
Raad is wat ik nu aan t roken ben.... de Herijuana binnenkweek ghehe
Veel geluk met de laatste loodjes en ik spreek je weer...
He Inti, ze smaakt prima en heeft een goeie stoned de Herijuana. Je proeft m zelf wel zodat je em kan beoordelen .
Je zal er heus wel aan geroken hebben, dan heb je een indicatie . Je bent het beu he dat knipwerk. Het zit erop maatje,
het feest kan beginnen ! Ik zie je droog en rookverslag graag tegemoet en de laatste Heri plant is een klapper !
gisteren goed door de droogruimte gelopen en de toppen goed nagekeken en schimmel gezien in wat toppen heb het eruit geknipt en een plant verplaatst naar een slaapkamer om te drogen.
Ben bang dat er teveel hangt ivm vocht ik zet nu de garage 's avonds ff een tijdje open om te luchten. Toch nog 430 gram aan schimmeltoppen weggegooid
Comment