Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onder de Spaanse zon 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Onder de Spaanse zon 2014

ok vandaag de eerste gedroogde plant gewogen en ingepakt.
    Ter herinnering de Extrema die beneden op t karretje stond.

DSC05588.jpg

Opbrengst: DSC05801.jpg DSC05803.jpg 915 gram droog zonder takjes

Smaak: lekkere bloemige zoete smaak, een puur jointje in een vloeitje ruikt heerlijk.

Effect : Vrij zware stoned nadeel meeste films niet afgezien

Opmerking : Door veel hars lastig verkruimelen blijft plakken aan je vingers, maar de moeite zeker waard.

Als ik een Herijuana heb ingepakt en geproefd zal ik t laten weten
    sigpic

Comment

Nette zak vol hoor en een lekker zwaar stoned wietje is helemaal niet verkeerd, juist heerlijk!

Ben nog steeds nieuwsgierig naar de Herijuana dus ik wacht je beoordeling geduldig af.
      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Goed gedaan jij kom de winter wel door
        God was never on your side..

Comment

Ik blijf toch nog steeds en beetje jaloers op waar je woont, ziet er weer lekkerrrrrrr uit man!
          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door inti View Post
            ok vandaag de eerste gedroogde plant gewogen en ingepakt.
            Ter herinnering de Extrema die beneden op t karretje stond.

[ATTACH=CONFIG]244730[/ATTACH]

Opbrengst: [ATTACH=CONFIG]244731[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]244732[/ATTACH] 915 gram droog zonder takjes

Smaak: lekkere bloemige zoete smaak, een puur jointje in een vloeitje ruikt heerlijk.

Effect : Vrij zware stoned nadeel meeste films niet afgezien

Opmerking : Door veel hars lastig verkruimelen blijft plakken aan je vingers, maar de moeite zeker waard.

Als ik een Herijuana heb ingepakt en geproefd zal ik t laten weten

Hoi Inti,

Je hebt t em geflikt man ! Weer es wat anders dan een autoflowertje .
            Ik vindt wel dat je alles opgerookt moet hebben als de zomer weer aanbreekt ...echt voor mannen ... .

Veel rookgenot gewenst en ik hoor wel als je Herijuana zover is.

Greeterz hippie .
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

ff een laatste bericht om dit topic af te sluiten.

De extrema vind ik erg lekker, ruikt heerlijk ( zoete citruslucht ) , erg veel hars ( na t draaien van een joint kan ik het zo van mn vingers halen en een balletje van rollen en die weer in de joint . Effect bijna iets te narcotisch ( in slaap vallen dus ).

De herijuana valt tegen ( kan ook aan mij liggen ofzo ) maar ruikt niet zo lekker en minder hars dus minder effect.

De winnaar van deze kweek is de extrema die beneden stond ( notabene de kleinste plant ) met na het drogen en 5 weken kuren een opbrengst van 1148 gram. De rest ongeveer 800 gemiddeld per plant.
              DSC05551.jpg DSC05793.jpg

Ik kom de winter wel door

Bedankt voor alle berichten, en het lezen en bekijken van de foto's!!
              sigpic

Comment

Leuk verslag Inti en wat een lekkere opbrengst!
                Geniet er van!
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Mooi verslag Inti,heb het met veel interesse gelezen en een nog mooiere opbrengst nu ben ik het zeker,ik ben in het verkeerd land geboren
                  Enyo the smoke,moge je er knetterstoned van worden

Grtz

Cheers!

Comment

Hoi Inti,

Dank je voor je laatste post. Een sterke knaller dus die Extrema .
                    Wel wat jammer van de Herijuana.

Tot ziens m8 en we spreken mekaar ...

Hippie .
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Hahaha, dat snap ik. Mooie opbrengst man!!!! Geniet er lekker van en tot volgende jaar
                      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Mooie planten zeg! Gewoon de hele plant volmet mooie buds en niet alleen bovenop.

De dames hebben duidelijk genoten van het zonnetje.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ik kom hier af en toe eens checken en wat ik hier zie van plantjes en opbrengst... Gewoon prachtig.

Rook ze

Comment

Nice job !
                            Jammer dat die Herijuana niet helemaal is wat je ervan verwacht had.
                            Ik heb jaren geleden de eerste batch daarvan binnen gekweekt, en dat was toen wel een killer.
                            Misschien heeft San de latere batches anders gemaakt, i dunno..?
                            Wellicht wordt die na een paar maanden curen nog wel een stuk beter heh...

Congrats met het resultaat.
                            Op naar de winter.
                            Valt er daar ook sneeuw 's winters ?
                            'n topplek heb je daar. Geen buren, daar kun je in Nederland alleen maar van dromen.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

thx all.

@ QnQ ik sluit niet uit dat er iets is misgegaan met de Herijuana. Eigenlijk wil ik volgend jaar nog een Herijuana doen want de specs zijn super, dan weet ik zeker dat het of aan mij heeft gelegen of aan de plant.
                              sneeuw valt hier niet temp blijft rond de 10 graden.
                              sigpic

Comment

jezus wat een kilo knallert, ben jaloers op die planten van jou man pff, je hebt ook zeker een mooie strain, wat smaak betreft weet ik wat je bedoelt, ik heb 'm gerookt van een maat een paar weekjes terug en vond 'm behoorlijk droog

Maar ik vind al die wiet zoals herijuana, heribei en familieleden echt pareltjes als het gaat om buitenkweek.
                                minimaal takjes, compacter als sommige binnenwiet hier uit de shop, en ook nog eens een zachtere smaak die je laat vergeten dat het buitenwiet is.

Comment

Bezig...
                                X