Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wanneer besluit je een plant om te halen bij toprot? Van 1 plant heb ik nu 2 dagen achter elkaar een hand vol besmette toppen gehaald. De trichomen zijn nog niet milky maar van een top van vorige werk werd ik wel licht stoned. Hoe ver laat je zoiets doorgaan?
Er zitten inderdaad genoeg dikke toppen aan. Enkele tientallen.. Maar ik zal het nog een paar dagen aankijken. Wat me tegenvalt is dat ik de trichomen niet zie vorderen.
Dilemma, komende dagen zou het weer weer wat beter worden dan vandaag maar de schimmel zit al in je plant en dee wacht enkel op gunstig moment om zijn schimmelpluis met sporen te laten groeien om zich verder te verspreiden. Een dag als vandaag is ideaal voor je schimmel. Ik zelf zou neigen naar omhalen en er boter van te maken. Tijdens het verhitten van de boter decarboliseert er nog een hele boel THC-COOH (niet psychoactief) naar de THC vorm die wel psychoactief is. Zo houd je er dan toch een leuk product aan over.
P.S. die lavendel had allang teruggesnoeid moeten worden wil je volgend jaar geen kale struik van onder hebben.
Comment