Hallo medewerkers !
Ik heb toch maar besloten een verslagje bij te houden! Omdat ik er anders misschien spijt van zou krijgen! En natuurlijk omdat jullie men kweekje nu kunnen volgen en helpen indien nodig !!!
Op 20 maart heb ik mijn zaden ontvangen,
Ontkiemen ging allemaal goed. Op 26 maart lieten ze afghaantjes zich voor het eerst zien
Hier zag het er nog niet zo best uit ..
Hier een totaal plaatje van begin april, volgens mij groeien ze hier al wat beter !
En hier zie je dat het rustig door gaat !
Maar we hebben 1 apart geval
De rest groeit vrolijk door,
hier de afghan.
Ik heb ze allemaal tot zover staan in een mooie propagator (3euro bij de action)
Ze blijven maar groeien en groeien
Intussen heb ik ze al wat dieper in de potjes gezet ! Maar toen ik dit zag wist ik het DIE GAAN NAAR EEN GROTER HUISJE !!
En met hun "grotere" verblijf zijn ze erg blij
Toen ze in hun nieuwe huisjes stonden lieten ze gelijk even zien hoe fijn ze het er vinden
Intussen staan ze er zo voor:
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik heb toch maar besloten een verslagje bij te houden! Omdat ik er anders misschien spijt van zou krijgen! En natuurlijk omdat jullie men kweekje nu kunnen volgen en helpen indien nodig !!!
Op 20 maart heb ik mijn zaden ontvangen,
Ontkiemen ging allemaal goed. Op 26 maart lieten ze afghaantjes zich voor het eerst zien
Hier zag het er nog niet zo best uit ..
Hier een totaal plaatje van begin april, volgens mij groeien ze hier al wat beter !
En hier zie je dat het rustig door gaat !
Maar we hebben 1 apart geval
De rest groeit vrolijk door,
hier de afghan.
Ik heb ze allemaal tot zover staan in een mooie propagator (3euro bij de action)
Ze blijven maar groeien en groeien
Intussen heb ik ze al wat dieper in de potjes gezet ! Maar toen ik dit zag wist ik het DIE GAAN NAAR EEN GROTER HUISJE !!
En met hun "grotere" verblijf zijn ze erg blij
Toen ze in hun nieuwe huisjes stonden lieten ze gelijk even zien hoe fijn ze het er vinden
Intussen staan ze er zo voor:
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Comment