Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verschillende Soorten Greenhouse (balkonkas) / Buitenkweek / Guerilla / Alpine (Mountain)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Verschillende Soorten Greenhouse (balkonkas) / Buitenkweek / Guerilla / Alpine (Mounta

Dat klinkt goed, maar ook ik vind het jammer dat de potten niet even groot zijn.
    Dan hadden we 100% bewijs.

Ziet er goed uit.
    Lets not criticize but legalize

Comment

Re: Verschillende Soorten Greenhouse (balkonkas) / Buitenkweek / Guerilla / Alpine (Mounta

Ook aan de brandnetelgier!!! Nice!! Ik volg
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Mooi Matje

Comment

Plannen zijn veranderd. Ik heb maar 3 dames in het bos gezet omdat een vriend me aanbood zijn indoor grow room te gebruiken voor de andere 8.

Blue Lemon Thai, POW33 en Super Haze in hun Alpen Paradijs

Sensi Star, breedte: 70cm, hoogte: 55cm

Fruit Auto 2 weken voor de oogst

Comment

Note: Ik ga pas weer eind oktober naar de 3 planten in het bos toe. Dan zullen we dus uitvinden of ze er nog staan en of ze bloeien.

Sensi Star - 31 July 2014
            80 cm. hoog en 100+ cm. breed

Ik heb een klein beetje gesnoeid en ben begonnen met 'Spreading the Eagle'. Dit om meer zonlicht in het midden van de plant te krijgen en de takken aan de binnenkant meer groeiruimte te geven. Check out de volgende foto's om te zien hoe ik dit heb gedaan.

Ik geb gewoon wat rubber tuingaren en een eetstokje genomen en aan de bovenkant van het stokje een tentharingachtige inkeeping gemaakt waar de draad goede houvast aan heeft.

Vervolgens spreid je alle takken gelijkmatig uit, zet ze vast met de haring en het draad en iedere paar dagen zet je het iets strakker tot je het gewenste resultaat bereikt.

Aanzicht van de bovenkant.

Fruit Auto, niet ver van oogst verwijderd.

De 8 planten die het bos zouden ingaan nu bij maat van me in zijn tentje.

Nebula in vroege bloei.

Sensi Star in vroege bloei.

Comment

Om het meeste te halen uit het kleine beetje zon dat we hebben deze zomer!

Comment

Hey Grower420,
                Mooie planten daar!
                Waarom zet je ze niet op een tafel meer? Of iig iets hoger. Daar is het licht, als ik de schaduw zo zie. Of lijkt het maar zo....
                Jammer dat de guerrilla update pas eind oktober komt. Was wel interessant om die te volgen man.

Gr, 12BB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door twelvebarblues View Post
                  Hey Grower420,
                  Mooie planten daar!
                  Waarom zet je ze niet op een tafel meer? Of iig iets hoger. Daar is het licht, als ik de schaduw zo zie. Of lijkt het maar zo....
                  Jammer dat de guerrilla update pas eind oktober komt. Was wel interessant om die te volgen man.

Gr, 12BB
                  Is een pokkeneind daar omhoog naartoe te lopen en wandelen ook veel mensen, dus als ej van pad af gaat en iemand ziet je ben je 't haasje.

Ja, iets hoger zou natuurlijk nog beter zijn, maar heb beetje inkijk van die kant, dus wil haar niet te ver boven balcon laten uitstijgen. Zo als ze nu is valt ze verder niet op en met dit folie krijgt ze alle licht die ze nodig heeft.

Die schaduw is omdat het rond 20:00 was al en slecht weer, overdag heb ik daar vanaf 13:00 tot zonsondergang volle zon

Thnx & Greetz!

Comment

Hey Grower420,
                    Ok, ik snap 't . Geen balkonkijkers idd.
                    Ik wandel ook graag in de Alpen. Als ik dan zo'n guerrilla spot tegenkom, zou het een fantastische rustplek zijn.
                    Zo voor zonsopkomst zou het wel rustig zijn. Ze staan dit keer in volle grond/ipv zakken zie ik. Waar ik benieuwd naar ben; staan ze weer op 2000 meter?,
                    Welk Kanton? Noord / Zuidkant van een berg? Kweken in Ticino lijkt mij de bom met graniet nutes.
                    Gr, 12bb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door twelvebarblues View Post
                      Hey Grower420,
                      Ok, ik snap 't . Geen balkonkijkers idd.
                      Ik wandel ook graag in de Alpen. Als ik dan zo'n guerrilla spot tegenkom, zou het een fantastische rustplek zijn.
                      Zo voor zonsopkomst zou het wel rustig zijn. Ze staan dit keer in volle grond/ipv zakken zie ik. Waar ik benieuwd naar ben; staan ze weer op 2000 meter?,
                      Welk Kanton? Noord / Zuidkant van een berg? Kweken in Ticino lijkt mij de bom met graniet nutes.
                      Gr, 12bb
                      Had vorige jaren een zwaar tekort aan wat te roken hier, maar dit jaar was mijn vrouw net in NL geweest en had wat mee terug genomen + een autoflower en Sensi op balkon en 8 planten bij een maat van me (en kweekje met 25 in de planning). Dus dit jaar zijn die in het bos meer als grappig erbij als het werkt en anders niet getreurt. Ik heb deze plek speciaal uitgekozen vanwege het aantal zonuren. Er staat de hele dag, tot laat in de avond zon op. Maar de plek ligt wel midden in een wandelgebied en dat is dus een stuk risikovoller. De weg erheen is ook echt pokke stijl. Zelfs als geoefende wandelaar ga je er 10 keer stuk op voor je boven bent. De hoogte dit jaar zal om de 1500 meter liggen.

Enne............ guerrilla spots vinden in de Alpen is makkelijker dan je denkt hoor want iedereen die hier rookt heeft in de zomer planten ergens op de Almen staan
                      Last edited by Grower420; 4 August 2014, 01:36.

Comment

Fruit Auto klaar om te drogen

Comment

Mooie toppen.
                          Lets not criticize but legalize

Comment

Comment

Is een mooi tentje vol. Welke soortjes heb je daar staan?
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                                Is een mooi tentje vol. Welke soortjes heb je daar staan?
                                Thnx!

Zijn: Nebula, LSD, Cheese, Sensi Star, AK47

Waren bedoeld voor in bos, maar is ff anders gelopen

Comment

Bezig...
                                X