Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
vandaag schijnt hier de zon iets minder dan gisteren maar de temperatuur is gellukig lekker!
beide plantjes groeien goed maar eentje blijft wat moeilijk doen...
Je kan ze voor het beschermen ook buiten zetten en een klein afdakje maken voor de regen die je dan op zichzelf zou kunnen opvangen want geweten is regenwater echt goed voor de planten
bijkomende tip: Voordat de ladies gaan bloeien niet teveel doen gewoon hun gang laten gaan en pas ingrijpen als het nodig is voor de rest gewoon laten groeien. De natuur vind zijn weg automatisch.
Ze groeien nog steeds erg goed maar ik laatst ze s'nachts nog wel binnen.
verder groeit de ene beter dan de ander maar het lijkt geen probleem te zijn.
Moet ik al voeding geven naast water? (Zie voeding op foto's)
Ik zou nog even wachten met voeden, ik lees hier op het forum dat de meeste kweken foutlopen door overvoeding, laat ze maar groeien op natuurlijke wijze met water en zon, en wacht nog even af met ze te voeden.
Ik zie ook dat je voornamelijk bloeivoeding hebt die kan je denk ik nog even in je kast opbergen, de wortemstimulator heb ik geen idee van, maar ik denk dat je die wel lichtjes kan beginnen opbouwen. Komt goed, last we natuur haar werk maar doen
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Comment