Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste poging kweekverslag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste poging kweekverslag

Heey goofy!

Leuk verslagje, en mooie planten hoor! Maar whats up?!
    Ik heb ook nog geen toppen hoor! Ze staan nog in de voor-
    bloei, dus niet zomaar opgeven!! ho is ff Of heb je ook
    helemaal geen bloei symptonen, zoals een pistel haartje?

Oh.. never mind ik lees nu nog eens wat beter en zie dat het
    Super Lemon Haze planten zijn.. Ja dat zou ik dan in de kas
    proberen, maar had je ze al niet moeten verduisteren dan?
    Last edited by Mindfulnesz; 20 August 2014, 11:09.
    'God wants spiritual fruits, not religious nuts'

Comment

Leuk verslag ! Mooie planten heb je
      De meeste planten buiten gaan nu pas bloeien/voorbloeien. Dat is normaal .
      Denk dat je al wel met verduisteren had moeten beginnen ... Haze planten hebbe vaak langere bloeiperiode dan andere soortjes , dit is lastig om in Nederland goed af te bloeien ! Ivm het weer .
      Hoop dat het goed komt !
      Ik ga je volgen succes

Comment

Wat heb jij een mooie plek om ze te laten groeien zeg. Ben jaloers Kan je volgend jaar niet beter in de vollegrond zetten?
        Mooie planten zijn t en eigenlijk hoop ik dat je nog met verduisteren gaat beginnen. Vind t altijd leuk om te zien hoe ieder dat aanpakt. Succes en ik heb een abbootje

-Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten-

Comment

Nou verduisteren is het denk ik wat laat voor, zoals gezegd ik laat ze staan en volgende maand gaan ze de kas in..maar ze worden er nu ook niet mooier op en hoop geel blad.
          Ach ja eerste keer altijd lastig.

Comment

Nou toch nog een kleine update, ik dacht dat word helemaal niets meer.
            De planten zijn nu toch in bloei gekomen ondanks de treurige staat.
            Een hoop geel blad het meeste onderin maar alle planten maken een hoop toppen.
            Gezien het soort ben ik er natuurlijk nog lang niet en bid ik voor mooi weer tot aan de kerst.

Comment

Tijd voor voeding goofy. Er zit nu niks meer in de aarde.

Comment

foto update:
                20140916_192040_Richtone(HDR)_resized.jpg
                20140916_192057_Richtone(HDR)_resized.jpg
                de volgende is van een plant die bijna zeker een ander soort is, blad is anders kleur is anders en bouw van de plant is anders.
                20140916_192129_Richtone(HDR)_resized.jpg
                Ohja voeding, ik ben net internet aan het afzoeken naar een fles die hiervoor geschikt zou wezen...onvoorstelbaar hoeveel er verkrijgbaar is , iets met bomen en bos.

Comment

Zo de plantjes (coniferen zeg maar) zijn vanaf vandaag aan de Plagron Terra Bloom. Afwachten of ze het waarderen.

Comment

De planten staan nu in de kas, was nog een heel werk..de kas is maar 2.50 hoog en de planten veel hoger dus de hele cement kuip moest de grond in zodat ze er konden staan.
                    Het bloeit vrolijk voor zich heen en de kas ruikt lemon-achtig dus dat kan kloppen.
                    20140928_184855_resized.jpg
                    20140928_184910_resized.jpg
                    Heb helaas vandaag in een klein zijtopje wat donkers ontdekt en dat maar meteen weg geknipt.
                    Nu nog heel veel geduld hebben en hopen op een goede afloop.

Comment

Start van de bloei ziet er goed en dat kastje zal ze zeker waarderen. Zorg wel voor genoeg ventilatie

Comment

Nou bloeien willen ze wel, helaas ook in 2 dagen tijd wat kleine puntjes rot ontdekt en weg geknipt...moet niet zo door gaan dan blijft er niets over..
                        1488480_939736012720892_1010053343_n.jpg10638028_939736056054221_1372691459_n.jpg10717516_939736079387552_350997628_n.jpg

Comment

Als je met rot zit zou ik ze niet in de kas laten staan de lv kan daar immers hoog oplopen en rot zal blijven komen. Gewoon buiten zetten die handel dat er meer windcirculatie is.
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ik heb alle ventilatie ramen open gezet, dan is de LV 's-avonds gelijk aan buiten overdag zelfs lager.
                            Had niet meer op zo mooi weer gerekend dus moet ik goed de temperatuur in de gaten houden..zo'n kas is snel erg warm.
                            Desalniettemin heb ik een deel van de planten weer verhuist naar buiten, de 3 met de dikste toppen staan binnen.
                            Zelfs buiten ruikt het nu lekker als je in de buurt komt, ben blij dat ik geen buren heb..
                            Nu vingers kruisen en afwachten tot .. eind oktober begin november???

Comment

Vandaag maar eens met een "echt" toestel wat foto's gemaakt, het is een beetje donker weer dus zeker niet perfect ...

Comment

Mooie foto's hoor, zien er goed uit!
                                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Bezig...
                                X