Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn buitengebeuren 2014 op mijn Dakterras, in mijn tuintje en glazen overkapping.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn buitengebeuren 2014 op mijn Dakterras, in mijn tuintje en glazen overkapping.

Korting op 420shop

Goede avond,

Aangezien ik medicinaal gebruik en buitenwiet het beste medicijn is voor mij, kweek ik dit jaar voor het eerst onder mijn glazen overkapping.

Ik gebruik momenteel Canna als medium en geef geen voeding. Op een na staat alles reeds in bloei.

De dames

haar dochter

is de enige die nog niet in bloei staat, ze mag nog even doorgroeien, deze hoge CBD strain van Charlotte s Web.

Groente

Fruit

aardbei

Fijne avond

Enjoy life, it is to short.

Re: Mijn buitengebeuren 2014 op mijn Dakterras, in mijn tuintje en glazen overkapping.

Mooi hoor, tuintje is al hard aan de gang bij jou.
    I like your Great tit.
    Ze vliegen bijna uit hier, als ik onder de boom door loop beginnen ze te krijsen dat ze honger hebben
    Leuke namen kweek je. Ben je niet bang dat alles zo terug in groei gaat en hard gaat reveggen, of zijn het autoflowers, of verduister je ze ?
    Succes !
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: Mijn buitengebeuren 2014 op mijn Dakterras, in mijn tuintje en glazen overkapping.

Ziet er goed uit!

Ik vroeg me af hoe je aan deze genetica komt, ben hier zelf al tijden naar op zoek vanwege mijn ziekte.
      Vooral de AC/DC en charlotte's web.. (De AC/DC met CBD/THC verhouding van 15:1 of hoger?)
      Last edited by Hey apple; 13 May 2014, 22:22.

Comment

GG ik verduister altijd, maar een autoflower dat is de Auto Gambian Haze. Verduisteren is noodzakelijk in dit klimaat en ik oogst graag een paar x per jaar buiten.

Hey Apple AC/DC 20; 1. Medicinaal gebruikers in Europa helpen elkaar, vooral als je baat hebt bij een bepaalde soort, de ACDC is goed voor veel oa epilepsie.

Als je als patient een bepaalde soort moet hebben, moet die ter beschikking komen, zo denk ik erover. Ook als je het niet wil roken of verdampen maar innemen via tinctuur, olie of edibles, zou dat ter beschikking moeten komen voor patienten!

Een zonnig en fijn weekend allemaal.
        Attached Files
        Enjoy life, it is to short.

Comment

Daar ben ik het compleet mee eens. Iedereen die baat heeft bij cannabis en dit zou willen gebruiken zou er toegang tot moeten hebben.
          Lekker vollebak zon deze dagen, goed voor de plantjes!

Comment

Hallo ik heb 5 amnesia zaden die ik aan het ontkiemen ben in organische pluggen met daaromheen plagron batmix kleine potjes van half litertje denk ik hier laat ik ze 2 weken sterk worden dan gaan ze naar buiten in potten van 20 liter met lightmix is dit goed ?

Comment

Bezig...
            X