Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mooie planten. Ach reacties of geen reacties. Ik gebruik het ook als logboek. Dan weet ik precies wanneer ze de laatste keer dit of dat gehad hebben en kan ik tellen hoe lang ze al bloeien.
het is een mooie sterke plant maar let wel dat het aangeraden is ze te verduisteren, om zo nog een leuke opbrengst te behalen, ik zal zsm een paar foto's uploaden, ze staan namelijk in de bloei nu.
poe poe, het is weer een poosje geleden, maar de plantjes staan nog
hier een paar foto's van de grootste plant, die ook verder is ontwikkeld dan de andere 2 die er nog bij mij staan.
foto's zijn vandaag gemaakt, was namelijk weer een prachtige nazomer dag. nu hoop ik dat het weer niet te extreem wordt, en check ik elke dag op rot en kan alleen maar duimen!
groetjes,
H00kz
p.s op mijn telefoon zijn de foto's recht, op mijn pc ook, maar als ik ze upload op dit forum staan ze SCHEEF :'(
Voor de scheve foto's, ik gebruik windows photo viewer op pc. Als ik foto's van mijn smartphone haal staan ze in de viewer gedraaid en dan zet ik ze recht. Als ik de foto's dan upload staan ze recht.
Comment