Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Ak 49 (autoflower) +6 onbekende zaadjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2x Ak 49 (autoflower) +6 onbekende zaadjes

Korting op 420shop

Hallo,

Ik kreeg al mijn zaadjes cadeau en dit is dus de eerste keer dat ik zelf kweek.
    Heb er een en ander over opgezocht, en ben er dan aan begonnen met mijn 6 onbekende zaadjes. Vorige week mijn 2 Ak 49 ontkiemt en deze komen nu ook boven piepen. Ze zitten gewoon in universele potgrond (aveve) en krijgen af en toe beetje water.
    Kan ze bij slecht weer in een veranda zetten en als er zon is staan ze lekker in het zonnetje. Voor de rest wacht dat ze een beetje groter zijn en dan ga ik ze verpotten.
    Het is eindelijk terug goed weer en na een weekje heel traag te gaan, gaan ze nu terug lekker.
    _MG_6883.jpg_MG_6884.jpg_MG_6881.jpg_MG_6880.jpg
    *de 2 potjes apart zijn de ak 49's en de 6 zijn men onbekende.

Ben aan het denken om potgrond te mixen met kippemest. Las op het forum dat dit wel goed was voor het plantje of moet ik er ng mee wachten? Ik denk dees weekend de grootste al te verpotten in 14l potten.
    Ik vond ook nog in mijn tuinhuisje korrelkalk en kalkstickstof, kan dit eventueel ook nog gebruiken maar hierover ken ik niet echt de verhoudingen en wil ze ook niet verzuipen in voeding.

Groetjes

Re: 2x Ak 49 (autoflower) +6 onbekende zaadjes

Ze hebben nog een paar weken geen mest nodig, dus als dat door je grond gaat krijg je problemen.
    Kippenmest is prima als ze groter zijn, een eetlepetje door 10-15 liter potgrond is genoeg.
    Ze kunnen nog zeker wel een weekje hierin blijven, dat zit nog lang niet volgeworteld.
    De autoflowers mag je meteen in de grote pot zaaien.

Mest wat eenmaal in de grond zit krijg je er niet zo makkelijk uit.
    Voeding geven als de grond armer wordt is makkelijker

Succes !
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hey, ben van plan dit of volgend weekend ze te verpotten in 20 en 24l potten. Of is dit nog te vroeg?
      Mijn 6 onbekende hebben wel een beetje bruin/wit gekregen op de puntjes van onderste blad, maar ze groeien ng lekker.
      Mijn 2 AK ga ik nog even mee wachten maar deze komen weldra in 14l potten.
      Attached Files

Comment

Kijk even hoe ze geworteld zijn als dit voldoende is gooi je ze over.

Comment

zeker niet te vroeg! hoe vroeger hoe beter en zo te zien aan die plantjes zit dat potje al aardig vol wortels
          dus lekker overpotten worden ze blij van
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Zeker de autoflowers rap overpotten.
            Die groeien maar een paar weken.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ze zitten nu in 20l potten, nu nog wachten op het zonnetje!
              Is het eigenlijk het best om smallere hogere pot te gebruiken of een lagere bredere?

Alvast bedankt!

Comment

hey, na een tijdje laten groeien ben ik er weer.

Mijn 2 AK49 (af) zijn in middels in (voor)bloei geschoten en zijn al stukje gegroeid. (2 zwarte potten met kleinere plantje rechts in beeld)

Bij mijn onbekende plantjes is er al 1tje een dame, deze is ook in voorbloei geschoten. Voor de rest hebben ze wel een beetje te verduren gehad met al die wind de laatste tijd en zien ze er een beeje s bocht achtig uit. Maar dit kan toch niet zo veel kwaad denk ik. Ook heb ik enkele getopt en groeien nu een beetje moeilijker maar komen er wel door.

Ben van plan om volgende week er een beetje kippenmest vanboven tussen de losse grond te doen. Of is dit niet echt nodig? had gelezen dat dit wel goed is voor plantjes.
                Zou ik mijn plantjes die nu al in bloei zijn toch al best scheiden of gewoon elke dag checken dat er tussen die andere geen mannetjes zitten?

Mvg
                Attached Files

Comment

hey hier ben ik weer, 2plantjes van mijn onbekende beginnen een beetje kameleon te spelen, blad kleurt geel naar de nerven toe. Iemand dit ooit al eens voorgehad? hebt ze normaal water gegeven +- 30cl water en voor de rest geen voeding of andere dingen.

Alvast bedankt!
                  Attached Files

Comment

Bezig...
                  X