Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x autoflower (Sour Diesel, Q1, Royal Jack Automatic) beginner buitenkweek mei 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3 x autoflower (Sour Diesel, Q1, Royal Jack Automatic) beginner buitenkweek mei 2014

Korting op 420shop
    Goedemiddag allemaal,

Ik heb op 1 mei mijn 3 autoflower zaadjes van Royal Queen Seeds gekiemt in universele potgrond met voeding voor 2 maanden. Ze staan nu op mijn vensterbank in potten van 0,9 liter en de bedoeling is dat ik hen binnenkort buiten zal plaatsen in potten van min. 10 liter.

IMG_0176.jpg

We zijn nu bijna 3 weken ver en ik vind toch dat het vrij traag gaat. Normaal zouden ze 8 - 9 weken doen van zaadje tot oogst. En we zouden nu dus week 3 zijn, Ik ben ook aan het twijfelen ze effectief buiten te plaatsen, in mijn tuin heb ik immers minder zon dan op de vensterbank, maar aangezien het autoflowers zijn zou zonlicht in principe niet veel uitmaken.

IMG_0177.jpgQuick One (Q1)IMG_0179.jpg Royal Jack Automatic (Jack) IMG_0181.jpgSour Diesel (Naft)

IMG_0185s.jpgIMG_0185.jpgIMG_0183.jpg

Ik heb ook nog voeding van Canna liggen, Terra Vega en Terra Flores maar deze zou al vervallen zijn sinds 2013, dus durf ik deze niet meer te gebruiken. Ik wil hen enkel water geven, maar vrees dan dat mijn oogst vrij pover zal zijn ondanks de voeding die al in de bodem zit. Iemand tips van welke voeding die ik kan aanschaffen met een klein budget van max 50eur? Terug Canna vega en flores? of enkel flores voor de bloei

IMG_0186.jpgIMG_0187.jpg

Vanaf ze buiten zijn zal ik een nieuwe post plaatsen!

Re: 3 x autoflower (Sour Diesel, Q1, Royal Jack Automatic) beginner buitenkweek mei 2014

Zet ze maar meteen buiten.
    Het weer is er goed voor. Mijn plantjes staan al van 28 februari non stop buiten

Verstuurd vanaf mijn AT-AS53N met Tapatalk
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Re: 3 x autoflower (Sour Diesel, Q1, Royal Jack Automatic) beginner buitenkweek mei 2014

9 weken van zaadje tot oogst is onrealistisch denk ik met buitenkweek, eerder wat verkooppraatjes ik zou me er geen zorgen over maken, maar zet ze wel al buiten zoals thugz zegt twee jaar geleden heb ik ook voeding gebruikt die "vervallen" was, zelf niets van gemerkt... volgens mij is het net hetzelfde als een vervaldatum op een pak spaghetti :p maar das mijn mening natuurlijk !

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G525-U00 met Tapatalk

Comment

Ok thx voor de info, ze staan intussen al buiten

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Zo de de plantjes staan buiten in potten van 12l(Jack), 15l(Naft) en 20l (Q1), kippengaasje errond voor de beestjes. PH ligt op 6,5. en rond 12u hebben ze volle zon , groeien maar!

Comment

Ik lees op seedfinder over de Sour Diesel :

This is a mostly Sativa strain which shows in both its growth structure and the strong high effect it gives when consumed.
            The plant develops its resinous buds and powerful aroma over a 10-week flowering period. This is after a recommended 3-to-4 week vegetative period.
            These plants will grow to a height of around 100-130 cm, with some stretching during early flowering.

Vanaf dat je bloei ziet duurt het nog een week of 10 volgens deze omschrijving.
            Van de Quick One zie ik kweekverslagen, idem dito. 9 weken bloei.
            Van de auto Jack zie ik kweekjes van totaal 16-18 weken. (zaad tot oogst)
            Via google is er een hoop info te vinden

Maarre... het staat er prima bij zo. Maak je niet zo druk, verzorg de plantjes gewoon.
            Het gaat nog wel een maand of drie duren denk ik.
            Ik vraag me wel af welke beesten er bij jou rond lopen.
            Heb je herten in de tuin ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Haha QnQ, nee hebben net een nieuwe pup en die is vrij nieuwsgierig ook veel katten in de buurt, misschien ben ik iets te overbeschermend voor mijn vrouwtjes

Comment

Update dag #24,

De plantjes hebben wat regen en wind moeten verduren, maar ze leven nog! Ze zien er mooi uit en groeien naar behoren enkel Q1 vertoont rare verschijnselen:
                geel tussen de naadjes en de nieuwe topblaadjes zien wat rood en groeien niet recht zoals bij de andere 2:
                Jack

Naft

Ze hebben ook veel water gekregen door de regen ik ga ze een 2 tal dagen zeker niet bewateren.. Enkel Jack haar pot voelt licht aan mss zal die morgen of overmorgen water krijgen.

Laterzzzz

Comment

Dag #27

Ik merk dat ze enorm veel water hadden te verduren afgelopen dagen, ik hou men dametjes zo droog mogelijk nu al drie water niets en onder een afdak.. Zeker nog voor de komende dagen, dan kunnen ze lekker uitdrogen en hunkeren naar water 😚.

Verder doet men kippengaas meer dan ik had verwacht ze hebben er enkele vriendinnetjes bij in de vorm van spinnetjes

Comment

Goeiemorgen medekwekers,

De plantjes zijn vandaag 33 dagen! Gekiemd op 1 mei in potgrond en ze staan lekker buiten te geniet van de zon.

Ik heb de plantjes gedurende 1 week geen water meer gegeven en onder een afdak gezet voor de regen, en dat was blijkbaar nodig. Gisterenavond ging Jack even slaphangen heb hem een klein beetje water gegeven en de andere plantjes ook ineens. Jack doet het al veel beter.

Als ik me niet vergis beginnen ze nu aan hun 3de internode, maar IK ZOU ZE MISSCHIEN WILLEN TOPPEN, ben ik te vroeg of kan dit geen kwaad? Ik zou dit in totaal slechts 1 maal willen doen omdat de autoflowers normaal snel in bloei zouden moeten schieten, iemand hier ervaring mee?

Hierbij een foto update

Q1

Jack

Naft

Groetjes
                    Frans

Comment

Nog vergeten te melden! De nieuwe blaadjes van Q1 en Jack zijn serieus misvormd, ik hoop dat het niet te erg wordt.

Ik heb ook nog een voordeel gehaald uit de regen, heb een paar potten opgetild en enkele regenwormen bij de plantjes gezwierd. Max 2 per pot.

Comment

Dag #36

De regen van gisteren heeft goed gedaan, de hittegolf van komende week zal hen hoogstwaarschijnlijk een goede groeispurt geven. Iemand advies voor de krullende blaadjes? Overvoeding? Watertekort?

Q1

Jack

Naft

Comment

Vandenacht zijn de weergoden komen golven

2 plantjes hebben het redelijk overleefd en zijn op natuurlijke wijze getopt/gedieft/verkracht jaja

Vooral Q1 heeft het zwaar moeten verduren, maar ik heb goede hoop, onkruid vergaat niet... Ik heb de bovenste "top" die gekliefd was wat dichter naar elkaar getrokken met een colsombandje, we wachten wel af wat dat geeft!

Comment

Vanavond zou het weer zover zijn hagel met alles erop en eraan, maar vanaf vanavond gewoon de tafel erover en klaar.

Hier een demonstratie van mijn ghettofix op Q1
                            foto.jpg

Comment

komt goed!!!!!
                              succes met jew kweekje mannn
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Bezig...
                              X