Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
5 X SPliff Seeds Dutch Bleu Automatic Contest Outdoors
Mmm waar jij last van heb zijn schaaldiertjes..
specifieker op de foto afgaande zijn die schaapjes de vrouwelijke wolluis.
(De mannen zijn kleine vliegjes deze missen de witte wollen jas zoals de vrouwtjes hebben.
Re: 5 X SPliff Seeds Dutch Bleu Automatic Contest Outdoors
Echt voordelig zijn ze niet nee,
Het vrouwtje voed zich op de levenssappen van je plant.
Je plant kan hierdoor verzwakt raken.
Ook zijn deze schaapjes vaak dragers van ziektes
lucky for you dat ze makkelijk te elimineren zijn.
ze houden er van om op moeilijk bereikbare plekjes te gaan zitten.
Hoe kun je ze het beste opruimen?
Of je veegt ze er zo af.. of
Met een wattestaafje met het watje gedoopt in alcohol (of elk product waar limoneen in zit verwerkt kan je douchegel zijn bv.)
If life keeps putting you down, You better stay high
@ denschimmige, thx mate voor deze info we gaan op zoek naar de beestjes en elimineren
zo dan gaan we nu verder met de update,
ook zal er in dit verslag wat andere plantjes te zien zijn.
waaronder
2 x NL X BB
2 X Sugar Black Rose af
en dan de contest plantjes 2 X dutch Bleu af
even terug in de tijd wel bepaald naar 28 februari toen had ik deze 2 zaadjes van NL X BB te kiemen gelegd, ik was er toen nog van overtuigd dat het een AF was. nu blijkt we zijn ondertussen voorbij de 100dagen groei dan blijkt dit plantje dus toch geen AF te zijn
mja goed we zien wel maar hoop wel dat ze niet boven de 2m gaat rijken want dan hebben we een probleem.
nu zit ie zo rond de 90cm maar groeit wel goed verder.
ook heb ik dit plantje al 2 x getopt en ook aan alle scheuten die tevoorschijn kwamen heb ik getopt. zo hebben we toch al een mooi bossig plantje gekregen.
het andere plantje NL X BB is belange zo groot niet maar dit omdat ik wat buig en knakwerk op heb toegpast waardoor ze laag op de grond blijft.
ook deze staat vanaf 28 februari
voor de moment heb ik enkel nog foto's van de NL X BB de andere ja zijn gewone zaailingen nog.
Toppen geeft het effect dat het meer bossig groeit. Maar groeit daarom wel ook nog in de hoogte , welliswaar zo snel niet meer maar groeit wel nog ook de hoogte in.
Comment