Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

ghehe ja das de groene perforator stinkwants lol die hebben we allemaal wel eens op bezoek gehad, the basterd.24-Ei-leggende-groenestinkwants-002.jpg

Ze leggend e eieren in een mooi honingraat patroon. Op cannabis aan de onderzijde van het blad.

Comment

Ik heb nu elk blad omgekeken en gelukkig geen enkel eitje fwew
      Dus ik hoop dat ik op tijd ben geweest maar ik had die deze morgen al eens gezien ma die was plots rap weg.
      Maar de aanhouder wint hehe.

Oh en net gezien dat ik member ben geworden yea thnx

Comment

Dan kan je ook meespelen met de lotto op het forum eenmaal je 100 berichtjes hebt geplaats. En hopelijk blijven ze nu weg de beestjes
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matsy80 View Post
          Hoi hoi ,

Mijn gevecht met mijn bladeter is gestreden.

voorbeeld
          [ATTACH=CONFIG]229878[/ATTACH]

dames en heren zie hier de groene stinkwants
          Sorry voor het beestje maar die is morsdood nu.
          die was enorm goed gecamoufleerd en is echt heel moeilijk te spotten. Ik heb me werkelijk blind gestaard.
          ze eten heel graag jonge tot iets ouderen blaadjes maar de schade is enorm voor zo een beestje.
          [ATTACH=CONFIG]229879[/ATTACH]
          dit is een voorbeeld foto maar later ga ik de schade foto's van mijn plant tonen.
          Niet al te erg want heb elke dag zitten zien.
          Gelukkig had ik er maar 1 maar ik zal moeten blijven kijken dat die geen eitjes zou gelegd hebben.
          Opletten dus.

Ze eten uitsluitend blaadjes dus bah.
          Lets not criticize but legalize

Comment

Tof om te zien dat die info iemand helpt om uit te maken wat er aan de hand is.
            Goed kijken tussen de vingers van het blad ze hebben een bruine plek soms op hun achterste en het zijn vleugels. Daar door heb ik die basterd ontdekt

Veel succes deze te vinden

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door odyssee View Post
            Dan kan je ook meespelen met de lotto op het forum eenmaal je 100 berichtjes hebt geplaats. En hopelijk blijven ze nu weg de beestjes
            Ik dacht eerst dat je minimum 3 maanden op het forum moest zijn
            Maar amaai 3 maanden gaan rap lol

Comment

Yep, stinkwantsen. Daar zijn goeie topics over in het helpdesk/beestjes deel van het forum.
              Die kom je wel vaker tegen, doe je weinig aan, en spuiten heeft geen zin.
              Ik knikker ze meestal van m'n plantjes af als ik ze zie.
              hup, hup, ga maar een ander plantje zoeken.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Weer wat wijzer geworden over stinkwantsen. Nu wil ik er toch even verder op inspringen, gisterochtend zag ik een beestje-spin kruipen bij de dames in de kleuren geel en zwart, bovenlijf geel met zwarte streep en onderlijf zwart met gele streep.

Brrr, heb hem eruit gehaald en naar buiten gezet, nog nooit gezien maar ik ben gelijk op internet gedoken heb wel ik-weet-niet hoeveel spinnen insecten en alles met een aantal poten bekeken maar niet gevonden wat ik zocht. Zelfs gedroomd over allerlei soorten spinnen.... En nog weet ik het niet.

Dus wie weet vind ik nu wel het antwoord....

Comment

@ Sjane

Is het dit dat je bedoeld?
                  download (3).jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matsy80 View Post
                    Ja ik zie dat ze wilt bloeien mijn queen ma tis denk ik juist het moment van wel of nog net niet :p
                    t

Ze verdient absoluut de titel "Queen" En jij als eigenaar zult je wel voelen.

Blijf foto's sturen, mooi om te zien.

Hee ja dat is hem, vertel ik brand van nieuwsgierigheid, wie is deze gast in mijn kast ?

Comment

ziet er goed uit matsy!!!! succes met de huisdieren
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

@ Sjane
                        dat is een boktor dus zeker weg doen:
                        hier wat uitleg:

Kenmerken[bewerken]

Boktorren hebben als volwassen kever (imago) een langwerpig lichaam en sprieterige poten. Ze zijn vaak mooi gekleurd. Wat ze vrijwel altijd onderscheidt van andere langwerpige kevers als kniptorren en soldaatjes zijn de extreem lange tasters, die vaak minstens zo lang zijn als het lichaam maar meestal langer, hoewel er uitzonderingen zijn. Ze hebben sterk getande monddelen. De lichaamslengte varieert van 0,3 tot 15 cm.
                        Leefwijze[bewerken]

Er zijn meer dan 33.000 soorten boktorren, die een grote variatie kennen aan kleuren en patronen, de basisvorm is meestal wel hetzelfde. Sommige soorten imiteren wespen en mieren (mimicry), zoals de kleine wespenbok

een paar beloofde foto's

Foto0147.jpg
                        dit is de grootste queen
                        Foto0148.jpg
                        De prinses die er eindelijk als een zot begin volwassen te worden
                        Foto0149.jpg
                        en de kleine hehe groeit ook goed nu

groetjes

kleine regenbui gehad heel goed

Comment

Of een wespspin ?
                          Die kan wel 4cm groot worden. Heeft de tekening gelijkend op een wesp.
                          Mjah, in een kast zal het eerder een boktor wezen, ghehe...

Planten staan er goed bij Matsy.
                          Die gaan komende dagen groeien als een gek.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hey QnQ,

Ja met het weer dat op komst is echt wel. Gisteren een vriend op bezoek gehad en ik vroeg hem "gaan die nu beginnen bloeien of?"
                            Wel het antwoord verschoot ik van " nee jong pas ergens in augustus".
                            Lol ok dus dat wil zeggen dat die planten mega groot gaan worden doordat ze in maart al voorgegroeid zijn.
                            Ooh ik ga hier foto's plaatsen voor zot

voor de ene in de grond zegt hij dat die nog groter zou kunnen worden dan die in pot. Nu blij ben ik wel als ze zo groot worden maar ik had gelezen dat een bubblegum ongeveer 1.70m worden maar deze gaan blijkbaar voor groter
                            dit weekend gaat de zomer beginnen hier bij ons met temperaturen van 28 tot 32 graden en het gaat zo een tijdje behouden. Dus yea die gaan zot groeien

Comment

Okay, boktor wespspin..... ik word er niet echt vrolijk van maar eerst meeldauw, bestreden met 1 deel melk en 9 delen water, daarna indringers in mijn kast... Heeft het een met het ander te maken dan, en wat kan ik dan nog verwachten ?

Comment

Wel het antwoord verschoot ik van " nee jong pas ergens in augustus".
                                Als die in augustus in bloei gaat dan ist wel een hele vroege bloeier, Ik moet je helaas teleurstellen. Cannabis gaat op onze breetegraad rond half tot eind September in bloei. Dan is het hier buiten pas 12/12.

Comment

Bezig...
                                X