Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

    Oorspronkelijk geplaatst door Sjane View Post
    Okay, boktor wespspin..... ik word er niet echt vrolijk van maar eerst meeldauw, bestreden met 1 deel melk en 9 delen water, daarna indringers in mijn kast... Heeft het een met het ander te maken dan, en wat kan ik dan nog verwachten ?
    heb je zo gele plakplaten gezet in uw Kas?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
    Als die in augustus in bloei gaat dan ist wel een hele vroege bloeier, Ik moet je helaas teleurstellen. Cannabis gaat op onze breetegraad rond half tot eind September in bloei. Dan is het hier buiten pas 12/12.
    ja maar dan gaan ze in september wel naar mijn veranda waar ze het licht nog krijgen die ze nodig hebben maar daar staat een blazer al klaar voor dan. Hem namelijk geen zin in toprot

    Comment


      #62
      Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

      Hu... Plakplaten ? Nog nooit van gehoord maar vertel waar dienen die voor en waar kan ik ze halen ?

      Comment


        #63
        Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

        Die meeldauw komt om dat jij onder een afdak kweek.
        Melk daar bestrijd je geen meeldauw mee daar mee stel je het tijdelijk uit
        God was never on your side..

        Comment


          #64
          Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Die meeldauw komt om dat jij onder een afdak kweek.
          Melk daar bestrijd je geen meeldauw mee daar mee stel je het tijdelijk uit
          Hee Bella Donna, had gelezen dat je met mengsel meeldauw kon bestijden.... Nu ben ik aantal dagen verder en alles is weer mooi groen en bladeren weer ok.
          Ik kweek niet onder afdak maar binnen. Maar hoe zit het dan, komt die meeldauw dan ineens weer terug of wat, ik heb echt geen idee...

          Comment


            #65
            Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

            Das gek want dit is toch een buiten kweek verslag?
            God was never on your side..

            Comment


              #66
              Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

              Tja ik kwam via het een op het ander vandaar dat ik hier op de buitenkweek sta...foutje maar ik ben nog bezig met alles op de juiste plek te zetten. Laters een paar fotos van binnenkweek maar dan niet hier.

              Comment


                #67
                Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                @ Sjane zo vliegvangers kan je kopen en die zijn geel ik kom niet echt op de naam want momenteel. hehe
                En ja lol buitenkweek hier hihi ma geen probleem hoor zo zien jullie hoe mooi buitenkweek is

                Comment


                  #68
                  Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                  Hoi Hoi,

                  Even lang geleden maar heb nog een paar foto's. ik heb namelijk een goeie bewaker erbij

                  Foto0152.jpg

                  Nu wat rest van men ladies die genieten van een plens bijtje af en toe .
                  Foto0150.jpgFoto0151.jpg
                  De kleine achter men grote ladies is ook goed bezig zal foto's later doorsturen als ze groot geworden is

                  Groeten

                  Comment


                    #69
                    Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                    Mooi hoor die buitenkweek. Wordt vast een goede oogst !

                    Comment


                      #70
                      Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                      hey Sjane,

                      Bedankt en ja als die zo blijft groeien tot augustus dan belooft het wel een enorme oogst te worden.
                      Alleen hoor ik hoe groot deze zouden kunnen worden en amaai ik ga ze moeten vastbinden lol.

                      Comment


                        #71
                        Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                        Ziet goed uit. Maar ga je ze nog wel groter zetten of voed je ze straks bij ?

                        Comment


                          #72
                          Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                          Hey Annie,

                          De twee in potten gaan in potten blijven maar onder de pot ga ik ze dan op de volle grond zetten. Achter de twee zit er nog een kleintje in volle grond dus ja ik ga z groot laten komen.
                          De twee in potten zou ik ook nog durven binnen zetten eind Augustus. die zouden dan in de veranda gaan waar ze minder water zouden krijgen maar wel nog genoeg licht en lucht maar dat is nog allemaal te zien wat weer het wordt dan.
                          Voeding ga ik niet zoveel moeten geven omdat deze wat zichzelf onderhouden met regenwater en hun oudste blaadjes te laten afsterven maar als het nodig zou zijn ga ik ze zelf wat voeding bijgeven.

                          Comment


                            #73
                            Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                            Ik zal je misschien wel verkeerd begrijpen, maar als je de potten in de op de volle grond zet zonder de bodem eruit, zal dat niet veel uithalen. Misschien dat er wortels doorschieten door de gaten onderin, maar dan zit je weer met het probleem : Hoe krijg ik ze er heelhuids uit. Zelf zou ik dan voor voeding gaan

                            Comment


                              #74
                              Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                              Oorspronkelijk geplaatst door Matsy80 View Post
                              hey Sjane,

                              Bedankt en ja als die zo blijft groeien tot augustus dan belooft het wel een enorme oogst te worden.
                              Alleen hoor ik hoe groot deze zouden kunnen worden en amaai ik ga ze moeten vastbinden lol.
                              Hoi Matsy, mocht het je nou allemaal teveel worden tijdens het kap en knipwerk dan wil deze Hollandse je wel helpen.

                              Comment


                                #75
                                Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                                Oorspronkelijk geplaatst door Sjane View Post
                                Hoi Matsy, mocht het je nou allemaal teveel worden tijdens het kap en knipwerk dan wil deze Hollandse je wel helpen.
                                Zal ik je zeker aan houden

                                Comment

                                Bezig...
                                X