Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

    Ja ik heb momenteel gewoon wat beendermeel bovenop mijn grond gedaan dat het geleidelijk erin gaat met er water over te doen. En nu heb ik die groentekorrels er ook bij gemengd en die zullen een tijdje meegaan tot ze zijn op gebruikt dan moet ik nieuwe geven maar ik leg het gewoon bovenop mijn grond zodat ik geen overvoeding tegenkom

    Comment


      Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

      Ha ben net rozenkorrels gaan halen met npk 16-9-20
      Ik denk dat dit wel genoeg ga zijn voor mijn plantjes

      Comment


        Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

        Meststof tomaat
        Last edited by Ruben1980; 6 September 2014, 06:38.
        Wihte widow

        Comment


          Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

          Ik ben nu in mijn 2de week bloei en beendermeel heb ik al gegeven. Morgenvroeg rond 6 u wanneer de zon er nog niet is strooi ik wat roze korrels zo een handje vol per plant
          En dan wat water geven. Ik heb wel gezien dat ik al veel van die trichomes heb. Is dat niet heel vroeg in de bloei? want ik zie veel in timelaps video's dat het pas op het einde komt normaal gezien lol.

          Comment


            Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

            Blijven strooien
            Last edited by Ruben1980; 6 September 2014, 06:40.
            Wihte widow

            Comment


              Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

              Ik ben ook al bezig van in maart met voorgroei daarom dat ze al 2 weken in bloei staan
              Ja morgen die korrels en dan laten doen e
              Juist de rupsen wegdoen
              en letten op toprot.
              De laatste 2 weken zet ik ze wel binnen met een blazer en geef ik ze veel minder water zodat alles in de toppen gaat.

              Bij u gaat het ook binnenkort bij mijn buur is het ook al zover uren licht zitten toch al tussen 14 en 13 uur

              Comment


                Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                Laat zeker nog iets weten met u oogst
                Wihte widow

                Comment


                  Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                  Ervoor zelf nog. Moet nog mijn volle bloeiende plantjes tonen voor ik ze ga knippen hehe

                  Comment


                    Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                    Zet er een paar mooie dames erbij topless voor je gaat knippen Matsy zullen originele foto's zijn dan iedereen zal gelukkig zijn
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                    Comment


                      Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                      Hihi Jij snoeper :p

                      Ok is goed ik ga er een paar smoking ladies bij toevoegen met Photoshop dan e

                      Comment


                        Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                        Hoi,

                        Ik heb even een paar foto's gemaakt van men planten nu. Ik denk nog ongeveer 1 maand bloei vanaf nu

                        Foto0204.jpgFoto0205.jpgFoto0206.jpg

                        mijn grootste plant is nu ongeveer 2.7 meter.
                        Foto0195.jpgFoto0196.jpg

                        deze fotos zijn van een week geleden nu staat ie vol met toppen en een brede kring van triochomes tot waar ze gaan komen is echt zot
                        Ik ga nog een foto later erbij doen met de toppen van men reus
                        Veel problemen gehad met rupsen maar dit is nu verleden tijd.
                        Ze vraten mijn toppen op en kropen ertussen zodat ik veel kapotte bloempjes had maar die groeien gelukkig lekker verder nu.
                        Ik heb ze dan toch even in mijn keuken/veranda gezet en hen toch een behandeling gegeven met phyretrum omdat deze na 24uur volledig verdwenen is en zo de rupsen ook
                        Ik zat echt met een enorme plaag.
                        Die groene rupsen vind ik nog niet zo een probleem want die eten enkel wat blaadjes op voor de helft en ik vind ze gemakkelijk.
                        Ook geweten nu is dat wespen eigenlijk nuttig zijn voor zulke planten. Wespen jagen blijkbaar op rupsen

                        @ QnQ speciaal voor u een foto die mislukt is
                        Foto0207.jpg
                        Het is een foto van men reus. Rara wat klopt er niet op deze foto

                        Comment


                          Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                          Hebbes die voeten
                          God was never on your side..

                          Comment


                            Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                            Je zus staat er niet op ?

                            Mooie kerstboom
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                              Wow die is mooi groot man! Prachtig

                              Comment


                                Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

                                @ Belladona hihi :p

                                @QnQ nee man ze wou er niet op maar ze heeft ze niet getrokken. Heb een foto apparaat nu maar nu moet ik nog zo een kaartje gaan halen. Blijkbaar verkopen ze dat er niet bij lol.

                                @ smowkie thnx Ik ben zeer tevreden van kweek in volle grond. In Potten buitenkweek vindt ik iets lastiger. maar ben ook trots op men boom

                                Comment

                                Bezig...
                                X