Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groeiverslag autoflower AK en Blueberry

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: groeiverslag autoflower AK en Blueberry

Yep, week of 5-6 mag die nog wel hoor.
    Da's pas beginnende bloei.

Check eens wat andere verslagjes, dan heb je een beetje vergelijkingsmateriaal.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ding is, ik ga over 3,5 weken op vakantie om een week later kort terug te komen en dan weer anderhalve week weg te zijn. Het lijkt me dus perfect om hem tussen die twee vakanties in te oogsten, anderhalve week laten drogen en als ik dan weer terug ben zijn ze klaar. Echter dan zijn er wel een aantal cruciale fases waarbij ik niet op kan letten. Er zijn wel anderen thuis die een oogje in het zeil kunnen houden, maar zij weten er gewoonweg een stuk minder van.

Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk

Comment

Mensen, is er ook een maximale tijd aan de droogfase verbonden; kan je zegmaar langer dan 2 weken drogen zonder je oogst te verneuken?

Comment

Daarnaast: hoe lang moet de blueberry nog? ik dacht zelf aan nog een week of anderhalf.
          uploadfromtaptalk1404200110664.jpg
          uploadfromtaptalk1404200134541.jpg
          uploadfromtaptalk1404200226098.jpg
          uploadfromtaptalk1404200272423.jpg
          uploadfromtaptalk1404200299482.jpg

Ik heb helaad geen microscoop voor de trichomen, de witte haren zijn ongeveer 40/50% rood. Dan kunnen we dus bijna dacht ik, maar de bladeren zijn nog bijna volledig groen. De steeltjes zijn al enige tijd blauw/paars. uploadfromtaptalk1404200454399.jpg

De AK laat ik in ieder geval nog even staan.

Comment

super !!! ruikt die blueberry bij jou ook zo heerlijk? vorig jaar bij mij echt ene geurtje om nooit meer te vergeten
            ik zou dr nog een week of 2 laten staan zeker
            groetjess
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Als im geursamples kon sturen.. Holy damn dat ding ruikt lekker.als ik op 6 a 7 meter van mn huis af ben ruik ik hem al

Comment

Ha, ben ik weer. Net terug van vakantie en klaar om te oogsten. Ik trof alleen wel dit aan, weet iemand wat het is?
                uploadfromtaptalk1405516350421.jpg
                Als je goed kijjt zie je een gedeelte van de toppen die rood zijn.
                Naja ik ga morgen of vandaag nog m'n blueberry oogsten, vinden jullie hem ook rijp?
                uploadfromtaptalk1405516539321.jpg
                uploadfromtaptalk1405516617313.jpg
                uploadfromtaptalk1405516657990.jpg

Heb het allemaal zo duidelijk mogelijk proberen te fotograferen..

Hoe lang moet de AK nog denken jullie?
                uploadfromtaptalk1405516721601.jpg
                uploadfromtaptalk1405516752008.jpguploadfromtaptalk1405516773640.jpg

Comment

hoe staat het ermee?

Al geoogst?

Comment

Dat bruine gedeelte is ROT. Moet je wegknippen of toch zeker verwijderen. Ook tijdens het droogproces opletten dat de rot zich niet verder zet Good luck!

Comment

Bezig...
                    X