Goeiemiddag,
heb voor de lol eens een zaadje laten ontkiemen, er moet niet veel afkomen,
want ik rook zelden tot nooit, maar wil wel eens kijken wat het geeft.
Ik speel wel in een bandje, en mocht er een mooi opbrengstje van af komen,
hadden we het idee om voor een repetitie eens een lekkere 'vlaai' te bakken..
Een vriend van me had wat plantjes gezet, en hij had nog wat zaadjes over,
hij gaf er me dus een, deze heb ik dan op 20 april24 April maar in een kleine pot gezet, met potgrond (p.h. 6,5 van de doe het zelf winkel),
en een tijdje op de vensterbank laten staan.
Zo stond 'ie er op 13 mei bij.
Vond dat hij zo voor het raam teveel naar het licht toe rekte, en verder weinig deed,
dus > op naar een grotere pot.
Grote 45liter bak die ik thuis nog had staan gevuld met onderop wat steen om de afwateringsgaten open te houden,
dezelfde potgrond en een hoop brandnetels er tussen gemengd voor Stikstof.
De pot, weet het hij is niet zwart, maar hij laat niet echt licht door dus denk dat het wel goed zit. (15 Mei)
Nu geef ik hem water, met af en toe als voeding brandnetelgier, water met loofboomassen en water met kippenstront.
Ik probeer de grond gewoon vochtig te houden (volgens jullie tips op vingerdiepte) en af en toe laat ik hem eens een dagje droogtrekken.
Zo staat 'ie er vandaag de dag, 23 mei, bij.
Vind het geweldig leuk om te zien hoe het ding stilaan tot leven komt, al vind ik hem persoonlijk wel een beetje traag gaan? Iemand hier een mening over?
Ga misschien nog 2 autoflowertjes bijzetten, en voor deze ga ik tegen dat 'ie het echt nodig heeft wel wat voedingsstoffen halen.
Ga proberen om mijn verslagje wekelijks bij te houden, als jullie tips of opmerkingen hebben, laat maar komen.
Verder vind ik, ondanks dat ik zelf niet echt een stoner ben, wat jullie doen heel mooi, wens jullie en jullie plantjes dit seizoen allemaal het beste toe.
Groetjes, Tyskie
heb voor de lol eens een zaadje laten ontkiemen, er moet niet veel afkomen,
want ik rook zelden tot nooit, maar wil wel eens kijken wat het geeft.
Ik speel wel in een bandje, en mocht er een mooi opbrengstje van af komen,
hadden we het idee om voor een repetitie eens een lekkere 'vlaai' te bakken..
Een vriend van me had wat plantjes gezet, en hij had nog wat zaadjes over,
hij gaf er me dus een, deze heb ik dan op 20 april24 April maar in een kleine pot gezet, met potgrond (p.h. 6,5 van de doe het zelf winkel),
en een tijdje op de vensterbank laten staan.
Zo stond 'ie er op 13 mei bij.
Vond dat hij zo voor het raam teveel naar het licht toe rekte, en verder weinig deed,
dus > op naar een grotere pot.
Grote 45liter bak die ik thuis nog had staan gevuld met onderop wat steen om de afwateringsgaten open te houden,
dezelfde potgrond en een hoop brandnetels er tussen gemengd voor Stikstof.
De pot, weet het hij is niet zwart, maar hij laat niet echt licht door dus denk dat het wel goed zit. (15 Mei)
Nu geef ik hem water, met af en toe als voeding brandnetelgier, water met loofboomassen en water met kippenstront.
Ik probeer de grond gewoon vochtig te houden (volgens jullie tips op vingerdiepte) en af en toe laat ik hem eens een dagje droogtrekken.
Zo staat 'ie er vandaag de dag, 23 mei, bij.
Vind het geweldig leuk om te zien hoe het ding stilaan tot leven komt, al vind ik hem persoonlijk wel een beetje traag gaan? Iemand hier een mening over?
Ga misschien nog 2 autoflowertjes bijzetten, en voor deze ga ik tegen dat 'ie het echt nodig heeft wel wat voedingsstoffen halen.
Ga proberen om mijn verslagje wekelijks bij te houden, als jullie tips of opmerkingen hebben, laat maar komen.
Verder vind ik, ondanks dat ik zelf niet echt een stoner ben, wat jullie doen heel mooi, wens jullie en jullie plantjes dit seizoen allemaal het beste toe.
Groetjes, Tyskie
Comment