Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x A.M.S. Buiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1x A.M.S. Buiten

Korting op 420shop
    Goeiemiddag,

heb voor de lol eens een zaadje laten ontkiemen, er moet niet veel afkomen,
    want ik rook zelden tot nooit, maar wil wel eens kijken wat het geeft.
    Ik speel wel in een bandje, en mocht er een mooi opbrengstje van af komen,
    hadden we het idee om voor een repetitie eens een lekkere 'vlaai' te bakken..

Een vriend van me had wat plantjes gezet, en hij had nog wat zaadjes over,
    hij gaf er me dus een, deze heb ik dan op 20 april24 April maar in een kleine pot gezet, met potgrond (p.h. 6,5 van de doe het zelf winkel),
    en een tijdje op de vensterbank laten staan.

Zo stond 'ie er op 13 mei bij.

Vond dat hij zo voor het raam teveel naar het licht toe rekte, en verder weinig deed,
    dus > op naar een grotere pot.

Grote 45liter bak die ik thuis nog had staan gevuld met onderop wat steen om de afwateringsgaten open te houden,
    dezelfde potgrond en een hoop brandnetels er tussen gemengd voor Stikstof.

De pot, weet het hij is niet zwart, maar hij laat niet echt licht door dus denk dat het wel goed zit. (15 Mei)

Nu geef ik hem water, met af en toe als voeding brandnetelgier, water met loofboomassen en water met kippenstront.
    Ik probeer de grond gewoon vochtig te houden (volgens jullie tips op vingerdiepte) en af en toe laat ik hem eens een dagje droogtrekken.

Zo staat 'ie er vandaag de dag, 23 mei, bij.

Vind het geweldig leuk om te zien hoe het ding stilaan tot leven komt, al vind ik hem persoonlijk wel een beetje traag gaan? Iemand hier een mening over?
    Ga misschien nog 2 autoflowertjes bijzetten, en voor deze ga ik tegen dat 'ie het echt nodig heeft wel wat voedingsstoffen halen.
    Ga proberen om mijn verslagje wekelijks bij te houden, als jullie tips of opmerkingen hebben, laat maar komen.

Verder vind ik, ondanks dat ik zelf niet echt een stoner ben, wat jullie doen heel mooi, wens jullie en jullie plantjes dit seizoen allemaal het beste toe.

Groetjes, Tyskie

Re: 1x A.M.S. Buiten

Ziet er alvast goed uit toch.... succes ermee!

En doe mij ook maar een frisse poosle tyskie, proost

Comment

Het weer is niet echt optimaal, daarom dat die traag gaat. Hopelijk wordt het dit seizoen wat, zou dringend weer wat beter mogen worden, het weer. Zo een klein plantje heeft nie veel zuips nodig.

Grtz.

Comment

Dankjewel voor de reacties

@Shiva:
        Dacht dat ze dit weer wel lekker vonden, ik vind het in ieder geval heerlijk :p

Grtz

Comment

Dan is het bij jou beter want hier trekt het op niets. Wel eens paar dagen mooi maar nu pfff...

Comment

Mijn blue mystic AF staat ook maar te strekken, er komt niet veel schot in, terwijl de ganesh spirit binnen elke dag bijna het dubbele in volume toeneemt

Comment

Hij begint toch wel lekker te gaan hoor

Vandaag 31 Mei

Alleen viel dit me net op, puntje van een blaadje wat los had gelaten.
              Het komt niet door de wind want hij staat 'snachts warm binnen, en ik zie zo direct ook geen beestjes...
              Iemand enig idee hoe dit kan komen? Weet wel dat het geen kwaad kan, toch?

Grtz!

Comment

Ziet er goed uit. Dat kleine puntje kan geen kwaad hoor

Comment

hey,

hij groeit nu iedere dag toch een flink stuk, en er beginnen ook meer en meer blaadjes aan te komen.
                  Ook op oudere vertakkingen komen nu nieuwe blaadjes

Vandaag, 7 Juni, lekker in de zon

Wel beetje een bladprobleem jammer genoeg.
                  Ik denk dat het bladluis is, maar het zit op zoveel plaatsen en ik heb eigenlijk bijna geen beestjes gevonden toen ik ze eraf wou halen.
                  Ben nu dus bezig met zeepsop, als dit niet genoeg helpt ga ik waarschijnlijk wel wat anders halen in de winkel.
                  Kent iemand een goed productje?

Grtz, Tyskie

Comment

ik heb een bio insecticide van idealux
                    als je iets bio neemt zit je altijd goed!!

Comment

ziet er een mooi plantje uit volgens mij heb je geen bladprobleem hoor, enkel gele vlekjes maken niets uit

Comment

Hey mensen,

hoop dat jullie, en jullie plantjes :p, beetje genieten van het mooie weer!

Mijne heeft het niet zo naar z'n zin...
                        die gele puntjes worden als maar erger, en sommige puntjes worden ook bruin...

Dit blad is er wel het ergste aan toe.
                        Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn?

Alvast bedankt!
                        Grtz, Tyskie

Comment

Niemand een idee van de oorzaak?
                          Nu begint de nerf ook licht geel te verkleuren

Comment

Comment

Het lijkt op een calciumprobleempje als ik de foto's vergelijk met foto's in de helpdesk.
                              Maar op die laatste foto zie ik ook wat onder dat blad hangen. Lijkt wel een spint-nest.
                              Buiten zijn altijd wel beestjes, dus dat zou ook kunnen.
                              Het is moeilijk te zeggen wat precies de oorzaak is.
                              Met zoveel verschillende voeding in de grond kan het ook een blokkade zijn.
                              Nu geef ik hem water, met af en toe als voeding brandnetelgier, water met loofboomassen en water met kippenstront.

oi, weer gelijk met flintstoned, ghehe...
                              Last edited by QnQ; 10 June 2014, 10:33. Reden: :) :)
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                              X