Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow Autoflower Kweekverslag 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: White Widow Autoflower Kweekverslag 2014

    Ik heb vandaag dit ontdekt. Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is? Lijkt mij een herma, maar weet het niet zeker.

    (Sorry voor de misschien wat vage foto's.)
    Attached Files
    Last edited by Smoke; 26 June 2014, 16:55.

    Comment


      #17
      Re: White Widow Autoflower Kweekverslag 2014

      lijkt me gewoon een man. Die kan in de kliko.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: White Widow Autoflower Kweekverslag 2014

        Vandaag zijn veel van de 'haartjes' bruin geworden. Alleen onderaan de planten zitten nog veel witte haartjes. De trichomen zijn op de 4 planten over het algemeen vrij milky, met hier en daar een aantal amber trichomen (bovenste toppen). Op de onderste toppen zijn de trichomen nog matig, maar wel milky-achtig.

        Ik moet wel zeggen dat ik de toppen aardig dik vind geworden voor zulke kleine plantjes. Ze komen niet boven de 30 cm uit (helaas).

        Heeft iemand enig idee wanneer deze planten geoogst kunnen worden, aangezien deze autoflowers geen heel lang leven hebben? Ze zijn geplant/ontkiemd op 16 mei (10 weken en 1 dag geleden).

        Hieronder een foto's van de bovenste toppen, en eentje van de onderste 'witharige' toppen.
        Attached Files

        Comment


          #19
          Re: White Widow Autoflower Kweekverslag 2014

          De plant met vermoedelijk meeldauw op een aantal blaadjes heb ik nu geknipt en ligt te drogen. De rest staat nog eventjes in de zon in de hoop dat ze nog iets dikker worden

          Comment


            #20
            Re: White Widow Autoflower Kweekverslag 2014

            Plant 2 is nu ook omgehaald, dit is het resultaat:
            Attached Files

            Comment


              #21
              Re: White Widow Autoflower Kweekverslag 2014

              Helaas een wat schrale oogst. Maar kwaliteit boven kwantiteit denk ik dan maar. Hoop dat het een lekker rokertje is.

              Comment


                #22
                Re: White Widow Autoflower Kweekverslag 2014

                Oorspronkelijk geplaatst door JessyB View Post
                Helaas een wat schrale oogst. Maar kwaliteit boven kwantiteit denk ik dan maar. Hoop dat het een lekker rokertje is.
                Ja inderdaad, helaas. Komt denk ik omdat ik ze meteen in de potten had moeten zetten, ipv eerst in kleintjes. De laatste twee gaan binnenkort ook om, dus eens kijken of de kwaliteit meevalt

                Comment


                  #23
                  Re: White Widow Autoflower Kweekverslag 2014

                  Opzich kan overpotten prima met een autoflower hoor. Een vriend van me heeft het ook gedaan. Voor het overpotten en erna gewoon wortelstimulator gebruikt. Die planten staan er gewoon goed bij.

                  Comment


                    #24
                    Re: White Widow Autoflower Kweekverslag 2014

                    Oorspronkelijk geplaatst door JessyB View Post
                    Opzich kan overpotten prima met een autoflower hoor. Een vriend van me heeft het ook gedaan. Voor het overpotten en erna gewoon wortelstimulator gebruikt. Die planten staan er gewoon goed bij.
                    Bedankt voor de tip! Ga ik de volgende keer zeker gebruiken. Ik heb nu alleen de mix uit die potten die je kunt zien aan het begin van dit verslag. Daar zit wel het een en ander in qua wortelstimulator, maar er kan wel wat meer bij voor mijn gevoel.

                    Comment

                    Bezig...
                    X